اعلانیه
اعلانیه

چینی برای فیس بوک چیست؟ RenRen را امتحان کنید. برای توییتر؟ در مورد Weibo چطور؟ یوتیوب؟ یوکو اینها نام‌های متفاوتی برای فیس‌بوک، توییتر و یوتیوب نیستند. در عوض، آنها خدمات شبکه اجتماعی و اشتراک گذاری چینی کاملاً متفاوت، محبوب و خانگی هستند. سایت G+ گروه Gerson Lehrman یک اینفوگرافیک را گردآوری کرده است که برخی از آنچه را که رسانه اجتماعی محبوب «کپی‌کننده» می‌نامد را فهرست می‌کند […]

چینی برای فیس بوک چیست؟ RenRen را امتحان کنید. برای توییتر؟ Weibo چطور؟ یوتیوب؟ Youku. اینها نام‌های متفاوتی برای فیس‌بوک، توییتر و یوتیوب نیستند. در عوض، آنها خدمات شبکه اجتماعی و اشتراک گذاری چینی کاملاً متفاوت، محبوب و خانگی هستند.

سایت G+ گروه Gerson Lehrman یک اینفوگرافیک فهرستی از آنچه را که پلتفرم‌های رسانه اجتماعی محبوب «کپی‌کت» در چین می‌نامد، گردآوری کرده است. به همراه برخی از آمارهای مربوط به فعالیت اینترنت در کشور، اگرچه آمار فعالیت تقریباً مربوط به سال 2009 است:

اینفوگرافیک را برای خود می خواهید؟ آن را در اینجا پیدا خواهید کرد: انقلاب رسانه های اجتماعی – پاسخ چین به شبکه های اجتماعی.


درباره نویسنده

اینفوگرافیک‌هایی با محتوای با کیفیت بالا و اطلاعات در مورد رسانه‌های اجتماعی، جستجو، بازاریابی تلفن همراه و سایر آمارهای مرتبط با صنعت بازاریابی دیجیتال به‌صورت سرمقاله. اینفوگرافیک بازاریابی جستجوی ما را در سایت خواهر ما، سرزمین موتور جستجو بررسی کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *