اعلانیه
اعلانیه

اپلیکیشن واقعیت افزوده بطری خوزه کوئروو را به تبلیغ تعاملی تبدیل می کند

jose_cuervo_history_app

از McCann نیویورک و LAIKA کمپین متفاوتی برای خوزه کوئروو به راه می افتد. این کمپین با عنوان History in a Bottle، بر موضوع پیام در بطری متمرکز است و عنصری از واقعیت افزوده.

این اثر که برای انعکاس تاریخ ۲۱۹ ساله این برند طراحی شده است، فوران آتشفشانی را برجسته می کند که خاک گیاهان آگاو این برند را غنی می کند، کار کوئروو در رهایی آمریکا از دوران ممنوعیت، جشن Cinco de Mayo، اختراع این برند. از مارگاریتا و، بله، والیبال بیکینی.

همراه با تلویزیون و تصاحب صفحه اصلی YouTube، این کمپین از طریق برنامه واقعیت افزوده قابل بارگیری تاریخی بودن” تعاملی نام تجاری Jose Cuervo را به مردم ارائه می دهد.

کاربران برنامه می‌توانند روی یک بطری Tradicional حرکت کنند و تجربه را فعال کنند. بدنه بطری ابتدا به نواری تبدیل می شود که کوئروو در اختراع مارگاریتا نقش داشته است. سپس کاربران می توانند در مورد ارتباط تاریخی صحنه بیاموزند، از طریق رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند، صفحه نمایش را بگیرند یا از کانال YouTube دیدن کنند تا نقطه تلویزیونی را تماشا کنند. کاربر همچنین می تواند برای بازدید از صحنه Cuervo Distillery از همان نقطه کلیک کند.

در حالی که برنامه ظاهراً نیاز به استفاده از یک بطری واقعی Jose Cuervo دارد – یک چیز بسیار خوب برای نام تجاری – ما نمی‌دانیم که آیا تقریباً هر بطری کار می‌کند یا خیر. هوم، زمان دانلود برنامه و انجام کمی تحقیق است.

نه. تحقیقات ثابت می کند که با بطری غیر خوزه کوئروو کار نمی کند. کار خوبی بود، بچه ها!

پخش تلویزیونی

]http://youtu.be/XloKrf1mEWc[/youtube]

نحوه عملکرد برنامه


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *