اعلانیه
اعلانیه

اپل، گوگل به اشتراک گذاری گوشی هوشمند در حالی که دیگران محو می شوند – comScore

smartphonesComscore امروز صبح امروز داده های تلفن همراه خود در ایالات متحده را منتشر کرد. آنها نشان می‌دهند که گوگل و اپل هر دو سهم بازار را به دست آورده‌اند، در حالی که سایرین همچنان سهم خود را از دست می‌دهند. در مجموع RIM، Microsoft و Nokia/Symbian اکنون کمتر از 15 درصد از کل بازار گوشی های هوشمند را در اختیار دارند.

Samsung با بیش از 25 درصد بازار، برترین OEM سخت افزاری بود. اپل 16 درصد داشت.

سیستم‌عامل اندروید 52.2 درصد از گوشی‌های هوشمند ایالات متحده در بازار را تشکیل می‌داد. آیفون 33.4 درصد بوده است. این نشان دهنده رشد 2 درصدی از ماه آوریل بود که کمی قوی تر از رشد اندروید در همان دوره زمانی بود.

در آستانه راه اندازی قریب الوقوع دستگاه های جدید ویندوزفون 8، مایکروسافت همچنان شاهد کاهش سهم گوشی های هوشمند خود به 3.6 درصد بود. و RIM همچنان متحمل ضرر می شود.

به طور کلی comScore گفت که 114 میلیون آمریکایی صاحب گوشی های هوشمند هستند که بر اساس گزارش این شرکت، کمی بیش از 49 درصد از جمعیت بزرگسالان تلفن همراه ایالات متحده را تشکیل می دهند. نیلسن در مقایسه اکنون می گوید که 55 درصد از مشترکین تلفن همراه ایالات متحده دارای گوشی های هوشمند هستند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *