اعلانیه
اعلانیه

اولین خرید یاهو مایر: مهر، ساخته شده توسط کارمندان سابق گوگل

mayer-stamped

ماریسا مایر اولین خرید خود را به عنوان مدیر عامل یاهو انجام داده است و این شرکتی با ارتباطات قوی با Google است.

Yahoo اعلام کرد خرید Stamped، یک سرویس توصیه‌های موبایل/اجتماعی را اعلام کرد. و خود مایر تصویر بالا را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

این اکتساب بیشتر در مورد “چه کسی” است تا “چه”. Stamped در سال 2011 به عنوان زاییده فکر چند کاربر سابق گوگل راه اندازی شد: رابی استین به مدت چهار سال در گوگل کار کرد. بارت استین (غیر مرتبط) در آزمایشگاه خلاق گوگل شرکت داشت. پل ایستلوند به مدت پنج سال در گوگل کار کرد. صفحه درباره ما شرکت 11 کارمند (از جمله یک کارآموز) را فهرست می‌کند که پنج نفر از آنها مدتی را در Google سپری کرده‌اند. Stamped در اعلان خود می گوید:

«به‌عنوان تیمی متشکل از کارمندان سابق Google، همه ما با ماریسا کار کرده‌ایم و از طرفداران بزرگ آن هستیم. بنابراین وقتی فرصتی پیش آمد تا بخشی از تیم یاهو شویم، ما پریدیم. به عنوان یک کارآفرین، هرگز آسان نیست که از چیزی که از پایه ساخته اید کنار بیایید، اما افرادی که در یاهو با آنها ملاقات کردیم! به سادگی درجه یک هستند و ما از پیوستن به آنها هیجان زده ایم!»

برنامه Stamped تا پایان سال متوقف خواهد شد. کاربران به زودی ابزاری برای صادر کردن تمبرها و داده‌های مرتبط خواهند داشت.

یاهو همچنین در اعلامیه خود این را به عنوان یک استعداد استخدامی معرفی کرد:

“…ما در حال تسریع تلاش های خود برای ایجاد یک تیم در سطح جهانی از مهندسان موبایل، مدیران محصول و طراحان هستیم.

امروز، ما خوشحالیم که اعلام کنیم یک تیم بسیار با استعداد مستقر در شهر نیویورک را به دست آورده‌ایم تا به ما کمک کنند مرکز جدیدی برای توسعه محصول تلفن همراه برای Yahoo! ایجاد کنیم. رابی، کوین، پل، بارت و کل تیم Stamped برای ما مناسب هستند.”

در طول تماس کسب درآمد این هفته یاهو، مایر در مورد برنامه‌های خود برای تأکید بر تلاش‌های تلفن همراه یاهو صحبت کرد. او همچنین درباره پتانسیل خریدهای کوچکتر بحث کرد در محدوده قیمت زیر 100 میلیون دلار. هنوز خبری در مورد قیمت واقعی نیست، اما TechCrunch آن را «میلیون‌ها دو رقمی» می‌داند. ”


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *