اعلانیه
اعلانیه

انتخابات 2012 با 31.7 میلیون توییت سیاسی رکوردها را شکست

شما به سادگی نمی توانید از آن فرار کنید. مشارکت رسانه های اجتماعی در #انتخابات2012 به اندازه مشارکت واقعی رای دهندگان در سراسر کشور چشمگیر بود. آنقدر که رکورد توییتر را برای یک رویداد سیاسی ایالات متحده شکست:

تویتر از 31.7 میلیون توئیت مبتنی بر انتخابات استفاده کرد که در برخی نقاط به حداکثر 327452 توییت در دقیقه رسید. لحظات قابل توجه انتخابات طبق توییتر:

  • 327,452 TPM – 11:19 شب به وقت شرقی – شبکه ها انتخابات مجدد اوباما را اعلام کردند
  • 85,273 TPM -11:12 بعد از ظهر به وقت شرقی – نامزدی ریاست جمهوری IA
  • 69,031 TPM – 9:33 بعد از ظهر به وقت شرقی – رقابت های ریاست جمهوری PA و WI برگزار شد
  • 65,106 TPM – 8:03 بعد از ظهر به وقت شرقی – نظرسنجی در ایالت های مختلف بسته می شود. AP مسابقات را برای IL، CT، ME، DC، DE، RI، MD، MA فراخوان می‌دهد

این عدد به جای داده‌های مبتنی بر دوم (TPS) بر اساس دقیقه (TPM) است معمولاً توسط توییتر ارائه می شود. اگر بخواهیم یک TPS را برای دقیقه ای که شبکه ها انتخاب مجدد اوباما را نامیده اند تخمین بزنیم، به 5457.5 توییت در ثانیه تخمین زده می شود. این لحظه بسیار کمتر از اکثر رویدادهای قابل توجه سال گذشته است – از جمله برد تیم تبو در پلی آف NFL (9420 TPS)، بارداری بیانسه (8868 TPS) و مرگ استیو جاب (6049 TPS).

در سال 2008، توییت‌های انتخاباتی فقط 229 توییت در ثانیه به اوج خود رسید.

علاوه بر این، پرزیدنت اوباما توییت زیر را به عنوان پربازنیت‌ترین توییت او تبدیل کرد (در حال حاضر بیش از 625000 بازتوییت):

برای اطلاعات بیشتر در مورد توییتر و انتخابات، به پست وبلاگ رسمی توییتر مراجعه کنید. .

پست‌نویس توسط مت مک‌گی: در یک پست مجزا در وبلاگ مهندسی خود، توییتر با جزئیات بیشتری در مورد فعالیت های مربوط به انتخابات دیروز، و به طور خاص در مورد تعداد توییت در ثانیه و توییت در دقیقه که دیشب تجربه کرد صحبت می کند:

به‌عنوان یک تیم مهندسی، همه فعالیت‌ها را در سرتاسر پلتفرم زیر نظر داریم – به‌ویژه تعداد توییت‌ها در ثانیه (TPS). دیشب، توییتر میانگین 9965 TPS را از ساعت 20:11 تا 9:11 بعد از ظهر PT، با پیک یک ثانیه ای 15,107 TPS در ساعت 20:20 PT و پیک یک دقیقه ای 874,560 TPM داشت. مشاهده یک اوج پایدار در طول کل یک رویداد، تغییری نسبت به روشی است که مردم قبلاً در طول رویدادهای زنده به توییتر روی آورده بودند.

در گذشته، ما معمولاً غرش‌های کوتاه‌مدتی را تجربه کرده‌ایم که مربوط به ساعتی که نیمه شب شب سال نو را به صدا در می‌آورد (۶۹۳۹ توییت در ثانیه یا TPS)، پایان یک بازی فوتبال (۷۱۹۶ TPS)، یا بارداری بیانسه اعلامیه (8868 TPS). این سنبله ها معمولاً چند ثانیه، شاید حداکثر چند دقیقه طول می کشند. اکنون، به‌جای جهش‌های کوتاه، برای ساعت‌ها شاهد قله‌های پایدار هستیم.

این حداقل تا حدی توضیح می‌دهد که چرا توییتر در حال حاضر بیشتر از توییت در دقیقه درباره توییت‌ها در دقیقه صحبت می‌کند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ فین مدیر بازاریابی برای Cypress North است، شرکتی که رسانه های اجتماعی در سطح جهانی را ارائه می دهد. و خدمات بازاریابی جستجو و توسعه وب و اپلیکیشن. او بیش از 10 سال در صنعت بازاریابی اینترنتی بوده و در بازاریابی دیجیتال تخصص دارد. همچنین می‌توانید گرگ را در توییتر (@gregfinn) یا LinkedIn.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *