اعلانیه
اعلانیه

APCO Worldwideمطالعه شرکت تحقیقاتی APCO Insight در رتبه بندی 100 شرکت برتر محبوب ترین دریافتند که مردم از نظر عاطفی به شرکت های فناوری وابسته هستند، اما میکی موس قلب همه را می دزدد، و شرکت والت دیزنی رتبه 1 را به دست آورد.

APCO با استفاده از مدل اختصاصی پیوند عاطفی خود، بیش از 600 برند از بزرگترین برندهای شرکتی جهان را مورد ارزیابی قرار داد و 70000 مصرف کننده را در 15 بازار در سراسر جهان بررسی کرد. این مطالعه دلبستگی مصرف‌کننده به برندها را بر اساس هشت احساس زیر اندازه‌گیری کرد: درک، قابلیت دسترسی، ارتباط، تحسین، کنجکاوی، شناسایی، توانمندسازی و غرور.

این مطالعه مارک های فناوری از دیگر صنایع در تمام احساسات بهتر عمل کرد، یاهو و گوگل از دیزنی برای رتبه های شماره 2 و 3 پیروی کردند. جالب اینجاست که یاهو در لیست APCO از گوگل پیشی گرفت، در حالی که اپل در رتبه 9 قرار گرفت و به سختی در بین 10 رتبه برتر قرار گرفت.

طبق اعلامیه، عامل “ارتباط”، احساسی که شرکت‌های فناوری مرتباً امتیاز بالایی کسب می‌کنند، “برابر با افرادی است که فکر می‌کنند برند به خوبی با آنها سازگار است، با آنها صحبت می‌کند و نقش معناداری در زندگی آنها ایفا می‌کند.”

برایان دومونت، رئیس APCO Insight، گفت: «علاوه بر این که به عنوان یک ابزار بسیار پیش بینی کننده برای انتخاب خرید مصرف کنندگان عمل می کند، مدل پیوند عاطفی ثابت کرده است که یک راه عالی برای کمک به شرکت ها برای بازسازی کمپین‌ها برای ایجاد وابستگی عاطفی قوی‌تر بین مخاطبان کلیدی و برندهایشان.”

top-100-companies-el


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *