اعلانیه
اعلانیه

افزایش 38 درصدی ترافیک اینستاگرام در ماه جولای، Tumblr از MySpace پیشی گرفت [ComScore]

Instagram_logoعلاقه به اینستاگرام در ماه جولای به میزان قابل توجهی افزایش یافت، به اندازه‌ای که آن را به برترین ویژگی وب در ردیابی ترافیک ماهانه comScore به وب‌سایت‌های ایالات متحده تبدیل کرد.

ComScore’s افزایش 1 درصدی ترافیک اینستاگرام برای 50 درصد در ژوئیه 1 درصد 50 درصد را نشان می دهد. بین ژوئن و جولای، با افزایش بازدیدکنندگان منحصر به فرد از 16.5 میلیون به 22.7 میلیون. به طور کلی، این امر اینستاگرام را خارج از 50 برتر در رتبه 56 قرار می دهد.

به نظر می‌رسد این اعداد با رشد خود گزارش شده اینستاگرام مطابقت دارند. در اواخر ژوئیه، اینستاگرام اعلام کرد که جامعه آن از 80 میلیون کاربر فراتر رفته و نزدیک به چهار کاربر میلیارد عکس به اشتراک گذاشته شده است.

در همین حال، در نشانه دیگری از تغییر زمان، Tumblr برای اولین بار از MySpace پیشی گرفت. ComScore ترافیک Tumblr در ماه جولای را به 26.9 میلیون کاربر منحصربفرد می‌رساند، درست بالاتر از MySpace که 26.8 میلیون نفر است. در ماه ژوئن، MySpace 29.3 میلیون و Tumblr 25.5 میلیون بود. اگر MySpace با همان سرعت به کاهش خود ادامه دهد، زمانی که comScore گزارش بعدی خود را برای ترافیک ماه اوت منتشر می‌کند، باید از 50 مورد برتر خارج شود.

Tumblr در ماه آوریل در 50 مورد برتر comScore معرفی شد و از آن زمان تاکنون هر ماه به رشد خود ادامه داده است.

به طور کلی، Google با مجموعه سایت‌های خود که بیش از 190 میلیون سایت منحصربه‌فرد را در طی ماه جولای مشاهده کرد، محبوب‌ترین دارایی باقی ماند.

comscore-top-50-july12

به لطف بازی‌های المپیک، Comcast-NBCUniversal در ماه جولای 10 مورد برتر را شکست – تنها ورودی جدید در بین 10 بازی برتر.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *