شاید فکر کنید مورد بدی از بارگذاری بیش از حد رسانههای اجتماعی دارید، اما هنوز چیزی ندیدهاید.
شرکتهای سطح سازمانی – آنهایی که 1000 کارمند یا بیشتر دارند – به طور متوسط هرکدام 178 حساب رسانه اجتماعی متعلق به شرکت را مدیریت میکنند. اوه!
اعداد از یک گروه ارتفاع سنج جدید آمده است که Jay Baer در مورد امروز به نام یک استراتژی برای مدیریت گسترش رسانه های اجتماعی.
Altimeter 140 شرکت بزرگ را در سه ماهه دوم سال 2011 مورد بررسی قرار داد و دریافت که آنها به طور متوسط 178 حساب اجتماعی دارند – که شامل حساب های شرکت در فیس بوک، توییتر، لینکدین و سایر سایت های شبکه اجتماعی، و همچنین وبلاگ ها و حساب های شرکت در انجمن ها می شود.
حسابهای کارمند را شامل نمیشود و شامل حسابهای +Google نیز نمیشود. آنها در سه ماهه دوم 2011 برای شرکتها در دسترس نبودند، اما اکنون در دسترس هستند — و اخیراً گزارش دادیم که 77 مورد از 100 مارک برتر اکنون دارای صفحات Google+، بنابراین مشکل بارگذاری بیش از حد رسانههای اجتماعی احتمالاً برای بسیاری از این شرکتها بدتر میشود.
مطالعه Altimeter همچنین نشان داد که تنها 48٪ از شرکتهای مورد بررسی رویکردی هماهنگ برای مدیریت تمام این حسابهای رسانههای اجتماعی دارند. با وجود این، 70 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که تلاش های بازاریابی رسانه های اجتماعی به آنها کمک می کند تا به اهداف تجاری دست یابند.
میتوانید گزارش کامل Slideshare را ببینید.
(تصویر را از طریق Shutterstock ذخیره کنید. تحت مجوز استفاده می شود.)
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.