اعلانیه
اعلانیه

از نظرسنجی فناوری بازاریابی Marketing Land استفاده کنید. شما ممکن است برنده یک iPad Air شوید!

marketing-land-logo-squareبه نظر شما چه مارک هایی در دسته بندی های فناوری بازاریابی اولین بار است؟ به ما بگو! در نظرسنجی مختصر برند مارکتینگ لند در زمینه فناوری بازاریابی شرکت کنید و می‌توانید یک iPad Air یا جوایز بزرگ دیگر برنده شوید!

این نظرسنجی فقط 11 سؤال ساده درباره مارک‌های فناوری بازاریابی است که می‌شناسید. برای شرکت در نظرسنجی اینجا را کلیک کنید!

تکمیل نظرسنجی کمتر از پنج دقیقه طول می کشد. ما فقط آدرس ایمیل شما را می خواهیم تا بتوانیم برندگان جایزه را مطلع کنیم. چون در نظرسنجی شرکت کردید، ایمیل شما را نمی‌فروشیم یا چیزهای بیشتری برای شما ارسال نمی‌کنیم.

همه افرادی که نظرسنجی را با یک آدرس ایمیل شرکتی تا 20 دسامبر پر کنند، به طور خودکار در قرعه کشی وارد خواهند شد. (برای جلوگیری از پر شدن رای، آرای جیمیل، یاهو میل و سایر ارائه دهندگان ایمیل عمومی را نمی‌شماریم.) برنده جایزه بزرگ یک iPad Air و دو نفر دوم برنده iPod Nano خواهند شد.

از اینکه برای تکمیل نظرسنجی مارکتینگ لند زمان صرف کردید متشکریم!


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *