اعلانیه
اعلانیه

اریک اشمیت و جاناتان روزنبرگ از گوگل به نوشتن کتابی با ارائه “سس مخفی” مدیریت گوگل می پردازند.

Schmidt_Rosenberg_Oct2013شرکت انتشاراتی گروه هاچت مدیر اجرایی گوگل را اعلام کرد رئیس اریک اشمیت و جاناتان روزنبرگ، که به عنوان معاون ارشد گوگل در دوران تصدی اشمیت به عنوان مدیرعامل، قراردادی را با انتشارات گراند سنترال امضا کرده است. imprint Business Plus.

طبق اعلام، نیازی به نظارت بزرگسالان نیست: چگونه شرکت‌های موفق قرن بیست و یکم بسازیم تاریخ انتشار آن برای پاییز 2014 برنامه‌ریزی شده است و به عنوان:

راهنمای سرگرم‌کننده برای مدیران و کارآفرینانی که می‌خواهند در یک چشم‌انداز کسب‌وکار که قوانین قدیمی مدیریت دیگر در آن اعمال نمی‌شود، پیشرفت کنند. هر فصل حاوی توصیه‌هایی است که با داستان‌های درونی نویسندگان در سال‌های حضور نویسندگان در Google، Sun Microsystems و Apple که موضوعاتی مانند رشد، فرهنگ شرکتی، استعداد، تصمیم‌گیری، نوآوری، ارتباطات و مقابله با اختلالات را پوشش می‌دهد، در مورد نحوه انجام کار ارائه می‌شود.

روزنبرگ در این اطلاعیه گفت: «در سال 2010، اریک و من یک کلاس داخلی برای مدیران Google ایجاد کردیم که بر درس‌هایی که تیم مدیریت به سختی آموخته بودند، تمرکز داشت. به ما پیشنهاد کرد که روح باز بودن را حفظ کنیم و آنها را با جهان به اشتراک بگذاریم. این کتاب دستور العمل سس مخفی ما را کدگذاری می کند.»

معامله کتاب با میانجی گری لوین گرینبرگ، عامل ادبی جیمز لوین و سردبیر اجرایی Business Business Plus جان برودی انجام شد.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *