در ابتدا اعلام شد در ژوئیه ، قرارداد Omnicom-Publicis منجر به ایجاد بزرگترین آژانس تبلیغاتی در جهان می شد و موریس لوی، مدیر عامل Publicis در آن زمان ادعا کرد: “این یک شرکت جدید برای دنیای جدید است.”
ظاهراً هیچ یک از مدیران عامل آژانس برای دنیای جدید آماده نبودند.
در گزارش رویترز، لوی گفت که با تمایل Omnicom برای انتصاب کارکنان خود برای رهبری نقشهای اجرایی مخالف است. لوی به رویترز گفت: «Omnicom میخواست افرادش شغلهای مدیرعامل، مدیر مالی و مشاور عمومی را پر کنند. من حاضر نبودم در این مورد تسلیم شوم.»
جان رن، مدیر عامل Omnicom، عدم پیشرفت این معامله را به خاطر فرهنگهای متفاوت بین دو آژانس مقصر دانست.
«فرهنگهای شرکتی قوی در هر دو شرکت وجود دارد که ما را برای رسیدن به توافق به تعویق انداخته است. ”
طبق گزارش رویترز، هیچ یک از آژانس ها ملزم به پرداخت هزینه فسخ نخواهد بود و هزینه های قانونی ادغام ناموفق بین دو شرکت تقسیم خواهد شد.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.