اعلانیه
اعلانیه

اتحادیه مصرف کنندگان، نهادی که در پشت Consumer Reports قرار دارد، در حال راه اندازی یک کمپین تهاجمی برای قانون ملی حریم خصوصی است که شفافیت و شفافیت بیشتری را ارائه می دهد. کنترل به کاربران آنلاین در ارتباط با داده کاوی، هدف گذاری تبلیغات آنلاین و ردیابی. به طور خاص، اتحادیه مصرف کنندگان فیس بوک را به عنوان نمونه ای از اقداماتی که معتقد است باید برای مصرف کنندگان شفاف تر شود و/یا مهار شود، هدف قرار داده است.

گروه حمایت از یک آگهی تمام صفحه (.pdf و بالاتر) انتقادی از فیس بوک در نسخه چاپی Politico منتشر کرد. طبق AdAge. AdAge خاطرنشان کرد: “در حالی که به نظر می رسد نسخه تبلیغاتی برای یک مصرف کننده معمولی نوشته شده است، قرار دادن آن در Politico آشکارا تلاشی برای جلب نظر سیاستمداران است.” در پایین آگهی نسخه زیر را می‌خوانید:

اتحادیه مصرف‌کنندگان همچنین یک وب‌سایت (hearusnow.org) راه‌اندازی کرده است که اطلاعات و هشدارهایی درباره مسائل مربوط به حریم خصوصی آنلاین ارائه می‌دهد. همچنین به طور قابل توجهی فیس بوک را هدف قرار می دهد.

همراه با همه این گزارش‌های مصرف‌کننده، یک نظرسنجی از «2002 خانوار آنلاین، از جمله 1340 خانواده فعال در فیس‌بوک» برای گزارش سالانه «وضعیت شبکه» سازمان انجام داد. در میان یافته‌های دیگر، این نظرسنجی حاوی این نتایج و مشاهدات بود:

  • پیش‌بینی‌های ما نشان می‌دهد که 4.8 میلیون نفر از فیس‌بوک برای گفتن اینکه قصد دارند در یک روز خاص به کجا بروند (یک خبر احتمالی برای سارقان) استفاده کرده‌اند و 4.7 میلیون نفر یک صفحه فیس‌بوک در مورد شرایط سلامتی را “لایک” کرده‌اند. یا درمان ها (جزئیاتی که ممکن است بیمه گذار علیه شما استفاده کند).
  • تقریباً 13 میلیون کاربر گفتند که هرگز ابزارهای حریم خصوصی فیس بوک را تنظیم نکرده اند یا از آن اطلاعی ندارند. و 28 درصد همه یا تقریباً همه پست‌های دیواری خود را با مخاطبانی بیشتر از دوستانشان به اشتراک گذاشتند.

علاوه بر LA Times گزارش کرد که این نظرسنجی نشان داد که تقریباً 25 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی در فیس بوک “اعتراف کردند که اطلاعاتی درباره خودشان ساخته اند.” این دوبرابر رقمی است که در نظرسنجی دو سال پیش انجام شد و طبق گزارش Consumer Reports، نشان می‌دهد که کاربران فیس‌بوک “محافظت بیشتری کرده‌اند.”

رئیس‌جمهور اوباما از قانون حفظ حریم خصوصی دفاع می‌کند و قوانینی برای مصرف کنندگان که هدف گذاری تبلیغات آنلاین و داده کاوی را پوشش می دهد. اما او و کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده همچنین به دنبال ایجاد یک سیاست حفظ حریم خصوصی ملی برای خود تنظیمی صنعت هستند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *