اعلانیه
اعلانیه

آشنا شوید: DTS Inc. CMO Kevin Doohan

کوین دوهان که به‌عنوان معاون اجرایی و مدیر ارشد بازاریابی فعالیت می‌کند، بر تمامی عملکردهای بازاریابی در شرکت DTS، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های صوتی برتر برای تجربه‌های سرگرمی با کیفیت بالا نظارت می‌کند.

دوهان در نقش خود به عنوان CMO، بازاریابی برند و مصرف کننده، بازاریابی محصول، بازاریابی شریک، تبلیغات و رسانه، روابط هنرمندان، روابط عمومی و ارتباطات شرکتی را مدیریت می کند.

قبل از پیوستن به DTS، دوهان معاون اجرایی بازاریابی در Machinima، یک شبکه سرگرمی ویدیویی پیشرو بود. تیم دوهان تکامل شرکت را از یک برند سرگرمی به یک برند سبک زندگی که هسته اصلی آن بازی بود، هدایت کرد و میلیون‌ها بازدید را از مجموعه‌های کلیدی مانند HALO 4: Forward Unto Dawn و Mortal Kombat Legacy ارائه کرد.

از سال 2008 تا 2012، دوهان رئیس بازاریابی دیجیتال در ردبول بود. تحت رهبری دوهان، ردبول رشد انفجاری را در کانال‌های دیجیتال تجربه کرد و مخاطبانی را در فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام ایجاد کرد. تیم دوهان همچنین مسئول راه‌اندازی رویدادهای بازی ردبول، جذب میلیون‌ها بیننده آنلاین و هزاران نفر برای تماشای مستقیم حضوری بود.

قبل از رهبری تیم دیجیتال ردبول، دوهان بر تمامی بازاریابی دیجیتال در ConAgra Foods نظارت داشت، از جمله برندهای شرکتی و برندهای مصرف کننده Healthy Choice، Butterball، Orville Redenbacher’s، Hunts، و Slim Jim. دوهان در اوایل کار خود، نقش‌های ارشد بازاریابی را در Digital Insight (اکنون یک شرکت Intuit) و در Cendant Corporation داشت.

دوهان مدرک MBA را در دانشگاه نورث ایسترن دریافت کرد و شهروند دوگانه ایالات متحده و ایرلند است.

Get To Know:
  • سن: 44
  • مرکز: کالاباساس، کالیفرنیا
  • Apple یا Android؟ Apple
  • اولین ماشین: فورد اسکورت
  • سرگرمی: یادگاری و کفش ورزشی Red Sox
  • اولین کار: بارگیری کامیون های 7Up

بدون کدام دستگاه تلفن همراه نمی توانید زندگی کنید؟

آیفون من.

آیا می‌توانیم به صفحه اصلی تلفن شما نگاهی بیندازیم؟

April 2014-kevin iPhone home

از کدام برنامه بیشتر برای کار استفاده می کنید؟

ایمیل.

زمانی که کار نمی کنید بیشتر به کدام شبکه اجتماعی یا وب سایت مراجعه می کنید؟

تویتر، من از آن به طور مساوی برای کار، اخبار و سرگرمی استفاده می کنم.

اولین چیزی که صبح گوشی خود را چک می کنید چیست؟

خواب خود را در Fitbit One ثبت می کنم.

من را در روزهای کاری معمولی خود همراهی کنید.

چیزی به نام یک روز کاری معمولی برای من وجود ندارد.

مهیج ترین پیشرفت کاری در طول سال گذشته چه بوده است؟

پیوستن به DTS – فناوری و راه حل های باورنکردنی و یک تیم هوشمند دیوانه. ما “جایی هستیم که جک می رود.”

در 12 ماه گذشته چند مایل سفر کرده اید؟

من در سال گذشته 75000 مایل سفر کرده‌ام.

جالب ترین مکان احتمالاً سفرهای متعدد من به Fuschl Am See، اتریش است، زمانی که من یک رهبر بازاریابی در Red Bull بودم.

چه چالش کاری شما را در شب بیدار نگه می دارد؟

هیچ چیز – من در جدا کردن آنچه که می توانم کنترل کنم از آنچه که نمی توانم بسیار خوب هستم. سرعت یک فرصت ثابت است: چگونه می توانیم سریعتر پیش برویم؟

آیا می‌توانید درباره کمپین یا پروژه کاری که می‌خواهید انجام دهید به ما بگویید؟

من پشیمان نیستم. شما از طریق هر تجربه درس هایی می آموزید و آنها بسیار ارزشمند هستند.

در مورد افرادی که بیشترین تأثیر را در حرفه شما داشته اند به من بگویید.

تعداد زیادی از مربیان مهم برای جدا کردن یک یا چند نفر وجود دارد. من خوش شانس هستم که آنها را داشتم.

یک فرد برای موفقیت در موقعیت شما به چه ویژگی هایی نیاز دارد؟

کنجکاوی بیش از همه. خلاقیت، جاه طلبی و هوش هیجانی همگی مهم هستند.

می‌توانید چیزی در مورد خودتان به ما بگویید که تیم شما از دانستن آن متعجب شود؟

مطمئن نیستم که بتوانم تیمم را غافلگیر کنم. من بیش از 100 جفت نایک دارم، این برای بسیاری تعجب آور است.

چرا وارد بازاریابی شدید؟

من همیشه عاشق بازاریابی بودم. پدرم در دوازده سالگی به من Positioning: The Battle For Your Mind داد.

دوست دارید چه شغل دیگری را امتحان کنید و چرا؟

من عاشق کاری هستم که انجام می دهم – هیچ چیز دیگری نمی خواهم.

میز شما چه شکلی است؟

این تصویری از دفتر من است، چیز مورد علاقه من در آنجا یک تخته سفید بزرگ است. بسیاری از مشکلات در آنجا حل می شود.

Kevin Doohan workspace

آخرین کتاب تجاری که خواندید چیست؟

90 روز اول اثر مایکل واتکینز. هر بار که نقش را عوض می کنم، آن را می خوانم.

خارج از تلاش‌های شرکت شما، اخیراً چه کمپین تبلیغاتی یا ویدیویی توجه شما را جلب کرده است؟

من ویدیوی “24 ساعت شادی” فارل را دوست داشتم.

همچنین، پاسخ Honey Maid به بازخورد منفی که برای کمپین #ThisIsWholesome دریافت کردند، فوق العاده بود:


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *