اعلانیه
اعلانیه

آشنا شوید: CMO شرکت تامبل وید تانی هاوس

دبی ریچمن به عنوان مدیر ارشد بازاریابی برای شرکت خانه کوچک تامبل‌وید خدمت می‌کند. شرکت Tumbleweed Tiny House که در سال 1999 تأسیس شد، زمانی که اولین خانه کوچک خود را روی یک تریلر نصب کرد، خانه‌های کوچک و کهن الگویی را طراحی و می‌سازد که از 117 تا 172 فوت مربع متغیر است.

شرکت ریچمن، همراه با تحویل خانه‌ها، کارگاه‌های آموزشی، نقشه‌های ساختمانی، مواد آموزشی و تریلرها را برای پشتیبانی از مشتریانی که می‌خواهند گزینه‌هایی را که خودتان بسازید، ارائه می‌دهد.

ریچمن به دلیل شهرتش و تقاضای زیاد برای زندگی با طراحی خوب و راحت در فضاهای کوچکتر به سمت تامبل وید جذب شد. قبل از پیوستن به تامبل‌وید، ریچمن نقش‌های رهبری بازاریابی را در Overstock، About.com و Looksmart داشت و به رشد هر برند با ترکیبی از رویکردهای مستقیم، برندسازی و دیجیتال کمک کرد. ریچمن کار خود را در D&B در بخش‌های آن زمان نیلسن آغاز کرد.

ریچمن پس از اخذ مدرک کارشناسی از میدلبری، مدرک MBA را از مدرسه تاک دارتموث دریافت کرد (به این معنی که او از فضای باز لذت می برد).

Get To Know:
  • سن: 53
  • HQ: Sonoma، CA
  • Apple یا Android؟ هر دو
  • اولین شغل: برآوردگر قیمت کار
  • گروه مورد علاقه: قرمز تند فلفل قرمز
  • اولین ماشین: ’67 Cougar

بدون کدام دستگاه تلفن همراه نمی توانید زندگی کنید؟

سامسونگ من – صفحه‌نمایش مناسب و صفحه‌کلید بازشو به سبک قدیمی دارد.

می‌توانیم نگاهی به آن بیندازیم؟

D Richman - Cell Phone

از چه برنامه ای بیشتر برای کار استفاده می کنید؟

ایمیل شرکت و اسکایپ.

زمانی که کار نمی کنید بیشتر به کدام شبکه اجتماعی یا وب سایت مراجعه می کنید؟

فیس بوک، و سایت های طراحی، اخبار و رسانه های کوهستانی را مطالعه کردم.

اولین چیزی که صبح گوشی خود را چک می کنید چیست؟

ایمیل و پیامک شرکت.

چه چالش کاری شما را در شب بیدار نگه می دارد؟

هدف‌گیری خلاقانه و محرک رشد مولد.

مهیج‌ترین پیشرفت کاری شما در سال گذشته چه بود؟

هیجان‌انگیزترین چیز در سال 2013 برای Tumbleweed، رشد فروش خانه‌های کوچک ما همراه با خدمات DIY بود. استفاده از یک رویکرد بازاریابی مستقیم و دیجیتال به خوبی جواب داده است، و به مشتریانی که به دلایل مختلف آرزوی زندگی یا استفاده از یک خانه کوچک را دارند، کمک می کند.

دوست دارید چه شغل دیگری را امتحان کنید؟

می‌خواهم سعی کنم سردبیر و ستون‌نویس آنلاین، اخبار عمومی باشم.

میز شما چه شکلی است؟

نمایش دفتر بدون کاغذ را در پایان روز دارم.

D Richman Office

آخرین کتاب تجاری که خواندید چیست؟

Moneyball توسط مایکل لوئیس… مدتها پس از دیدن فیلم.

خارج از تلاش‌های شرکت شما، اخیراً چه کمپین تبلیغاتی یا ویدیویی توجه شما را جلب کرده است؟

کمپین جمعه سیاه پاتاگونیا برای تعمیر و نخریدن لباس جدید.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *