اعلانیه
اعلانیه

آشنا شوید: گورو دیجیتال مارکتینگ مجله پیک

کریستی بلدن به عنوان استراتژیست ارشد بازاریابی یکپارچه برای Courier-Journal کنتاکی لوئیزویل فعالیت می کند. به عنوان «گورو» بازاریابی دیجیتال داخلی روزنامه و به رهبری تلاش‌های بازاریابی دیجیتال برای مشتریان روزنامه کمک می‌کند.

در نقش خود، بلدون آگاهی از برند خارجی را از خدمات بازاریابی دیجیتال رسانه ای Courier-Journal هدایت می کند، در حالی که کارکنان داخلی را در مورد بهترین شیوه های بازاریابی دیجیتال آموزش می دهد. اگر این کافی نبود، بلدن همچنین استراتژی‌ها و راه‌حل‌های بازاریابی یکپارچه‌ای را برای مشتریان رسانه Courier-Journal ارائه می‌کند.

بلدن قبل از نقش خود در The Courier Journal معاون رسانه + بازاریابی در LEAP بود، یک آژانس دیجیتال با خدمات کامل که در آنجا تیمی را رهبری می کرد که بر SEO، PPC، رسانه های اجتماعی و نمایش متمرکز بود. تبلیغات، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی تجارت الکترونیک و راه حل های تلفن همراه.

بلدن در اوقات فراغت خود به عنوان استاد کمکی در دانشگاه اسپالدینگ مشغول به تدریس دروس بازاریابی دیجیتال است. او مبشر بازاریابی دیجیتال است، به طور منظم در مورد این موضوع می نویسد و صحبت می کند و همچنین با کسب و کارهای کوچک و غیر انتفاعی در مورد بازاریابی دیجیتال و تلاش های رسانه های اجتماعی آنها مشورت می کند.

بلدن در لوئیزویل، کنتاکی به همراه همسر فوق‌العاده‌اش، دو فرزند بسیار فوق‌العاده و دو سگ زندگی می‌کند.

Get To Know:
  • سن: 36
  • مرکز: لوئیزویل، کنتاکی
  • Apple یا Android؟ Apple
  • اولین شغل: مربی تنیس
  • سرگرمی: کایاک سواری
  • اولین ماشین: تویوتا کرولا

بدون کدام دستگاه تلفن همراه نمی توانید زندگی کنید؟

تلفن من.

آیا می‌توانیم به صفحه اصلی تلفن شما نگاهی بیندازیم؟

Christy Belden phone screen shot

از چه برنامه ای بیشتر برای کار استفاده می کنید؟

ایمیل.

زمانی که کار نمی کنید بیشتر به کدام شبکه اجتماعی یا وب سایت مراجعه می کنید؟

فیس بوک و پینترست.

اولین چیزی که صبح گوشی خود را چک می کنید چیست؟

آب و هوا.

چه چالش کاری شما را در شب بیدار نگه می دارد؟

چگونه داستان خود را بیان کنیم – ما برخی از بهترین تحقیقات بازاریابی و محصولات را ارائه می دهیم و تعدادی از بهترین افراد آموزش دیده دیجیتال را در منطقه داریم. چالش افزایش آگاهی است تا مردم در لوئیزویل بدانند که ما برای جامعه چه جواهری هستیم. همانطور که دوست داریم بگوییم، “ما خیلی بیشتر از یک روزنامه هستیم!”

مهیج ترین پیشرفت کاری در طول سال گذشته چه بوده است؟

قطعاً به رسانه Courier-Journal برمی‌گشت. من هشت سال پیش تحقیقات و تحلیل بازاریابی دیجیتال را شروع کردم. توانایی بازگشت و کمک به ایجاد انقلاب در روش Courier-Journal که رسانه‌ها اخبار را به روش دیجیتال به مخاطبان ما می‌آورند و به رشد دیجیتالی کسب‌وکارها کمک می‌کنند، بسیار سرگرم‌کننده است.

دوست دارید چه شغل دیگری را امتحان کنید؟

استاد تمام وقت. نویسنده. محافظه کار (نتوانستم فقط یکی را انتخاب کنم.)

میز شما چه شکلی است؟

من باید کمی تزئین کنم اما فقط سه ماه برگشتم. (برای کسانی که توجه دارند، من یک شخص اپل هستم و یک رایانه شخصی کار می کنم، که باعث می شود بیشتر از طرفداران اپل باشم.)

Christy Belden workspace

آخرین کتاب تجاری که خواندید چیست؟

در حال حاضر سه مورد را می خوانم: Lean In شریل سندبرگ، اختلال درآمد جان میلر و جوانمردی جی بائر.

خارج از تلاش‌های شرکت شما، اخیراً چه کمپین تبلیغاتی یا ویدیویی توجه شما را جلب کرده است؟

Dove کار شگفت انگیزی انجام می دهد، اما مستندی که به ساندنس ارسال می کند، فوق العاده است:

یک نایب قهرمان بسیار نزدیک، تبلیغ خواهر گینس است:


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *