اعلانیه
اعلانیه

آزمایش اجتماعی خلاقانه Health Org ثابت کرد سیگار کشیدن زشت است

tinder_smoking_hot_600

آه، Tinder. آن سایت داغ یا نه که در آن کسانی که فقط به ظاهر اهمیت می دهند می توانند به دنبال صمیمیت با دیگرانی باشند که فقط به ظاهر اهمیت می دهند. این روش این روزهاست. به هر حال، چه کسی واقعاً اهمیت می‌دهد که یک شخص واقعاً چگونه باشد وقتی که مانع سادگی یک برنامه دوستیابی مانند Tinder شود؟

اما، شاید ثابت کند که ظاهر کاملاً همه چیز نیست – حتی در Tinder – سازمان Action on Smoking & Health با کمپینی تحت عنوان Smoking Hot با هدف تعیین اینکه آیا سیگاری‌ها جذابیت کمتری نسبت به افراد غیر سیگاری دارند یا خیر، منتشر شده است. سیگاری ها.

برای اثبات این موضوع، ASH دو حساب Tinder جداگانه برای یک زن بلوند جذاب با استفاده از تنظیمات، لایک‌ها و دوستان مشابه ایجاد کرد. در یک حساب، تمام تصاویر او سیگار کشیدن او را به تصویر می کشد. در پروفایل دیگر، او سیگاری نیست. با استفاده از این دو نمایه، ASH در طول یک هفته 1000 نمایه مرد را پسندید.

نتایج؟ مشخصات سیگار کشیدن 29٪ نرخ مطابقت را مشاهده کرد. پروفایل غیرسیگاری 54 درصد نرخ تطابق را دریافت کرد. حتی در Tinder که ظاهر همه چیز است، یک زن داغ سیگاری به نظر جذابیت کمتری نسبت به زن داغی که سیگار نمی‌کشد است.

]http://youtu.be/48k6HHBV29s[/youtube]


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *