اعلانیه
اعلانیه

“آرام باشید وقتی داده های شما را می دزدیم” – مایکروسافت اکنون کالاهای Scroogled را می فروشد

Buy_Scroogled_Keep_Calm_T-shirt_-_Microsoft_Storeمایکروسافت کمپین Scroogled خود را راه اندازی می کند  نوامبر گذشته در جهتی جدید: کالا. اکنون، مشتریان می‌توانند محصولات «Don’t Get Scroogled» را از فروشگاه مایکروسافت با «آرام باش تا داده‌هایت را می‌دزدیم» و پیام‌های دیگر خریداری کنند.

محصولات Scroogled

یک دسته از فروشگاه، لیوان، کلاه، تی- پیراهن و حتی هودی:

Microsoft Blogs The News

جالب است که اگر «scroogled» یا «google» را جستجو کنید، هیچ یک از این محصولات یافت نمی‌شوند. باید بدانید کجا را نگاه کنید. اما قطعاً مصرف‌کنندگان را هدف قرار می‌دهد، زیرا مایکروسافت از وبلاگ Scroogled خود به مردم اشاره می‌کند و در پست امروز به «فروشگاه Scroogled» اشاره می‌کند. :

از ابتدا، Scroogled به افشای نقض حریم خصوصی شما توسط Google اختصاص داشت. ما به شما نشان داده‌ایم که چگونه Google از هر کلمه از هر ایمیل ارسالی به یا از حساب Gmail شما استفاده می‌کند تا شما را با تبلیغات هدف قرار دهد، چگونه نتایج خریدی را ارائه می‌کند که در واقع تبلیغات پولی هستند، چگونه اطلاعات تماس شما را با توسعه‌دهندگان برنامه به اشتراک می‌گذارند. ، چگونه از جستجوهای وب که دانش آموزان در مدرسه انجام می دهند کسب درآمد می کنند و حتی چگونه می گویند کاربران ایمیل هیچ انتظاری از حریم خصوصی ندارند. لیست ادامه دارد و ادامه دارد.

این موضوع بسیار جالب است. میلیون‌ها نفر از Scroogled.com بازدید کرده‌اند و صدها هزار نفر طومارهایی را امضا کرده‌اند تا به Google بگویند از نقض حریم خصوصی آنها دست بردارد. اکنون، راه جدیدی برای مردم وجود دارد که بتوانند خود و تردیدهای خود را در مورد Google بیان کنند – با تجهیزات Scroogled از فروشگاه کاملاً جدید Scroogled.

این فروشگاه مملو از تی شرت، هودی، لیوان، کلاه، بطری آب و موارد دیگر است، همه با انواع گرافیک‌های سرگرم‌کننده که به شما کمک می‌کند به دنیا بگویید از مزخرفات Google خسته شده‌اید.

برخی از محصولات

در اینجا یک نمای نزدیک از “لیوان Scroogled Keep Calm”، فروش به قیمت 7.99 دلار. در توضیحات محصول آمده است:

15 اونس از نوشیدنی مورد علاقه خود را در این لیوان ظروف سنگی قرار دهید تا به جهان بفهمانید که حتی اگر گوگل تقریباً در تمام جنبه های زندگی دیجیتال شما تلاش می کند درآمد کسب کند، شما همچنان آرام و کاملاً کافئین دار است.

این هم تصویری از جلو و پشت لیوان:

scroogled-mug-microsoft-store

در اینجا نگاهی به کلاه داریم:

«Word Cloud» تی شرت این کلمات را دارد:

Gulled. در آغوش گرفته شد. بوفالو. سیم شنود. اخاذی کرد. فروخته شده. شیک شده. پشم گوسفند. کلاهبرداری کرد. کانن شده. تحت نظر قرار گرفت. دو معامله. به دام افتاد. مکیده. کیسه شن. غیبت کرد. رسوا شد. فلیم فلامد. جمجمه زد. بامبوزه شده. شاخدار. فریب خورده فریب خورده. فریب خورده ضربدر دوبل. فریب خورده است. کلاه بردار. کلاهبرداری کرد. فریب خورده.

همانطور که در زیر می بینید:

_Keep_Calm_While_We_Steal_Your_Data__-_Microsoft_Now_Selling_Scroogled_Merchandise

Buy_Scroogled_Spider_Web_T-shirt_-_Microsoft_StoreGoogle Spider Web پیراهن دارای این توضیحات است:

“Google عنکبوت است. خدمات گوگل تار عنکبوت هستند. تو مگس هستی شما می دانید که بعداً چه اتفاقی می افتد.”

«آرام باشید» پیراهن توضیحات می گوید:

“نفس بکش، نفس بکش. دیری نمی‌گذرد که گوگل تلاش می‌کند از همه جنبه‌های زندگی دیجیتالی شما درآمد کسب کند. این تی شرت به آنها اجازه می دهد بدانند که شما می دانید.”

«من تو را تماشا می‌کنم» پیراهن دارای مرجع Minecraft “Creepers gonna creep” است:

آیا از جستجوی Google استفاده می کنید؟ یا جیمیل؟ یا چت گوگل؟ سپس Google همیشه شما را زیر نظر دارد. خزنده ها خواهند خزید این تی شرت داستان را روایت می کند.

برای جزئیات بیشتر در مورد این کمپین، به دسته Scroogled ما مراجعه کنید.

پس‌اسکریپت (14 ژانویه 2014): من سفارش دادم هر کالای موجود را به دلایل تاریخی در دسترس داشته باشم:

تنها چیزی که هرگز نیامد لیوان “Keep Calm” بود. امروز، فروشگاه مایکروسافت به من ایمیل زد که:

با عرض تأسف به اطلاع شما می‌رسانم که اقلام موجود در سفارش شما مجدداً سفارش داده شده‌اند. از آنجایی که محصول به پایان عمر می رسد، هیچ موجودی برای انجام سفارش شما تکمیل نمی شود. سفارش شما هرگز ارسال نمی‌شود، اما هرگز هزینه‌ای برای محصولات سفارش‌دهی شده دریافت نمی‌کنید.

چندین محصول دیگر همچنان عرضه می‌شوند، با این نکته که “تمام سود حاصل از فروش اقلام Scroogled به خیریه اهدا شده است.”

نکته کلاه برای 9to5google.com برای شناسایی لیوان و TechCrunch برای شناسایی کل دسته.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *