اعلانیه
اعلانیه

یکی از اعضای برتر eBay به دلیل کلاهبرداری با سیم به 5 ماه زندان محکوم شد

new ebay logo شاون هوگان، عضو پردرآمد eBay، پس از اعتراف به یک فقره کلاهبرداری با سیم، به پنج ماه زندان فدرال محکوم شد، Business Insider گزارش شد امروز صبح. هوگان باید 25000 دلار جریمه بپردازد و به مدت سه سال پس از اتمام دوره زندانش در آزادی تحت نظارت باقی خواهد ماند.

این پرونده به سال 2006 بازمی گردد، زمانی که FBI شروع به تعقیب هوگان و برایان دانینگ، شعبه شماره دو eBay، در ظن نقض شرایط خدمات وابسته eBay با یک طرح پر کردن کوکی که به شرکت‌های وابسته اعتباری برای فروش‌هایی که انجام می‌شد، اعتبار می‌داد، نه پس از اینکه کاربران روی پیوندهای وابسته خود کلیک کردند، اما از رایانه‌هایی که اتفاقاً کوکی‌هایی توسط ویجت‌هایی که هوگان و دانینگ ایجاد کردند، روی آنها ریخته شد. اسناد دادگاه نشان داد که هوگان 28 میلیون دلار از کمیسیون های وابسته از eBay برداشت کرده است.

طبق گزارش ها، هوگان و دانینگ ادعا کردند که eBay از پر کردن کوکی ها اطلاع داشت، اما نتوانستند آن را ثابت کنند. هر دو در ماه مارس گذشته به یک فقره کلاهبرداری با سیم مقصر اعتراف کردند.

هوگان، مدیر عامل Digital Point Solutions، به این حکم در انجمن Digital Point موضوع امروز صبح:

من در طول 7 سال گذشته میلیون‌ها هزینه حقوقی کرده‌ام و محاکمه پرونده‌های جنایی و مدنی میلیون‌ها هزینه دیگر را به همراه داشته است. بنابراین من اینگونه به قضیه نگاه می کنم… مطمئن نیستم که اگر پرونده به دادگاه می رفت، باختیم، اما هیچ تضمینی وجود ندارد. تسویه حساب/اقدام به دادخواهی ارزان‌تر است، و نگران نباشید که اتفاقی دیوانه‌کننده در محاکمه‌ای بیفتد که در آن هیئت منصفه احساس می‌کند دارند به شما “نفع” می‌کنند و 10 میلیون دلار جریمه می‌کنند و شما را به مدت 10 سال زندانی می‌کنند.

وقتی گزینه ای برای انجام یک توافق جهانی برای پایان دادن به دعوای جنایی و مدنی مطرح می شود، چند ماه را در اردوگاه زندان سپری کنید، خوب… این چیزی است که شما به طور جدی در نظر خواهید گرفت صرف نظر از اینکه فکر می کنید می توانستید در زمینه مدنی یا کیفری پیروز شده باشید. کت و شلوار پس از 7 سال، هیچکدام حتی به دادگاه نرفته بودند و میلیون ها دلار برای دفاع هزینه می کردند (بنابراین در بهترین حالت، شما میلیون ها دلار برای دفاع از چیزی صرف می کنید و احتمالاً 5 سال دیگر از زندگی خود را صرف رسیدگی به این موضوع می کنید. نظام حقوقی). فقط می خواهم تمام این چیزهای احمقانه را با واقعاً تمام کنید.

طبق سوابق دادگاه، دوره محکومیت از 14 ژوئیه شروع می شود.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

جینی ماروین سابقاً سردبیر رسانه درب سوم بود و عملیات تحریریه روزانه را در تمام نشریات اجرا می کرد و بر پوشش رسانه های پولی نظارت می کرد. جینی ماروین در مورد تبلیغات دیجیتال پولی و اخبار تحلیلی و روندها برای Search Engine Land، Marketing Land و MarTech Today نوشت. جینی با بیش از 15 سال تجربه بازاریابی، سمت‌های مدیریت داخلی و آژانس را بر عهده داشته است. او را می توان در توییتر با نام @ginnymarvin پیدا کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *