اعلانیه
اعلانیه

یاهو نام‌های کاربری غیرفعال را از طریق «لیست‌های آرزو» منتشر می‌کند و «لیست تماشا» را با هزینه ۱.۹۹ دلار راه‌اندازی می‌کند.

Yahoo Mail iconکاربران یاهو که لیست آرزوهای خود را تکمیل کردند ” نام کاربری/ایمیل یاهو ماه گذشته باید امروز دریابید که آیا آنها یکی از پنج انتخاب برتر خود را دریافت کرده اند یا خیر. بر اساس این اعلامیه، حتی اگر کاربری یکی از پنج نام کاربری را که در لیست علاقه مندی های خود ارسال کرده است، نبرد، لیست تماشای تازه راه اندازی شده یاهو این کار را انجام خواهد داد. فرصت های بیشتری برای ادعای شناسه یاهو ارائه دهید.

فهرست تماشای یاهو به کاربران اجازه می دهد تا حداکثر پنج نام کاربری را به مدت سه سال نظارت کنند. این شرکت می‌گوید که اگر هر یک از نام‌های کاربری موجود در فهرست تماشا در دسترس قرار گیرد، کاربر ۱۴ روز فرصت دارد تا آن را ادعا کند. هر کاربری که یک لیست علاقه مندی را تکمیل کرده باشد، به صورت رایگان به فهرست پیگیری دسترسی خواهد داشت. بقیه باید 1.99 دلار هزینه بپردازند.

در ماه ژوئن، Yahoo اعلام کرد که قصد دارد بازیافت نام‌های کاربری که حداقل برای دوازده ماه غیرفعال بوده‌اند، و فهرست خواسته‌ها را برای کاربران ایجاد کرده‌اند تا پنج نام کاربری/آدرس ایمیل مورد نظر خود را ارسال کنند. برنامه این شرکت این بود که به «کاربران وفادار و افراد جدید» شناسه یاهو مورد علاقه خود را با باز کردن دسترسی به نام‌های کاربری که گرفته شده، اما دیگر استفاده نمی‌شوند، ارائه دهد.

تصمیم یاهو برای بازیافت نام‌های کاربری مطرح شد بسیاری از نگرانی های امنیتی، با مت مک گی از Marketing Land اشاره می کند:

خطر این است که صاحبان جدید این نام‌های کاربری/آدرس‌های ایمیل قدیمی یاهو می‌توانند از «رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟» استفاده کنند. ابزاری در هر تعداد وب سایت برای یادگیری رمزهای عبور مرتبط با نام کاربری قدیمی یاهو و/یا دسترسی به وب سایت هایی که با آن مرتبط هستند.

برای مقابله با نگرانی‌های امنیتی، یاهو یک عنوان ایمیل جدید به نام «Require-Recipient-Valid-Since” که به شرکت ها اجازه می دهد آدرس ایمیل یاهو را با مقایسه آخرین بار تایید اعتبارسنجی کنند. توسط شرکت در برابر تاریخی که ایمیل به یک مالک جدید تغییر می کند. از آنجایی که این یک فرآیند داوطلبانه است، به هیچ وجه یک سیستم بی خطر نیست.

در حالی که یاهو ادعا می کند رویکرد آنها “راه حل خوبی” هم برای کاربران و هم برای شرکای خود است، هیچ تضمینی وجود ندارد که این اقدام امنیتی توسط شرکت ها استفاده شود یا شرکت ها حتی از وجود آن اطلاع داشته باشند.

Yahoo watchlist


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *