اعلانیه
اعلانیه

یاهو شماره 1 برای سومین ماه متوالی – comScore

yahoo-logo-2013-cleanYahoo نامگذاری شد برترین سایت اینترنتی ایالات متحده در ژوئیه توسط comScore، برای اولین بار از می 2011. این موضوع باعث ایجاد حسی جزئی و .%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D8%A7%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%82%20%D8%AF%D9%88%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87%20%D8%AF%D8%B1%20آگوست تکرار شد.

Yahoo بار دیگر برترین سایت اینترنتی ایالات متحده از نظر دسترسی مصرف کننده و ترافیک برای سومین ماه متوالی. Tumblr به طور جداگانه گزارش شده است (در شماره 30). اگر به مجموع یاهو اضافه می شد، این شرکت بیش از 40 میلیون نفر ماهانه بیشتر از Google شماره 2 داشت.

Screen Shot 2013-10-21 at 3.14.03 PM

Yahoo همچنین در صدر رتبه‌بندی «Ad Focus» comScore قرار دارد که میزان دسترسی شبکه‌های تبلیغات آنلاین را اندازه‌گیری می‌کند. هر دو مجموعه رتبه بندی شامل ترافیک تلفن همراه نمی شود.

در سه ماهه سوم یاهو درآمد تماس با مدیر عامل شرکت ماریسا مایر گفت: که شرکت دو سال کاهش ترافیک را پاک کرده بود. او گزارش داد که اکنون 800 میلیون نفر ماهانه جهانی دارد که نشان دهنده افزایش 20 درصدی از زمانی که او مدیریت شرکت را در بیش از یک سال پیش بر عهده گرفت.

او همچنین گزارش داد که یاهو بیش از 390 میلیون کاربر ماهانه تلفن همراه دارد.

نتایج مالی سه ماهه سوم یاهو به سختی از انتظارات فراتر رفت و عموماً ضعیف بود. با این حال، داده های ترافیک comScore به عنوان اعتبار بیشتر استراتژی شرکت و رهبری مایر تلقی می شود.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *