اعلانیه
اعلانیه

یاهو در حال فروش گاراژ برای بیش از 100 دامنه استفاده نشده است

yahoo-y-logo-2013کالاهای ناخواسته و استفاده نشده هستند جزء اصلی فروش گاراژ است، اما معمولا شامل چیزهایی مانند لباس های قدیمی، بازی ها، اسباب بازی ها و شاید حتی برخی لوازم الکترونیکی قدیمی است. و این چیزها معمولاً کسری از قیمت اصلی را دریافت می کنند.

Yahoo برخی از کالاهای ناخواسته و استفاده نشده را پیدا کرده است و آنها را به حراج می گذارد.

تفاوت بزرگ در فروش گاراژ یاهو این است که برخی از دامنه‌های پریمیوم را می‌فروشد و آنها به قیمتی بسیار بیشتر از هزینه ثبت نام به فروش می‌رسند.

Yahoo این حراج یک هفته ای را “Domainapalooza” نامیده است و همه چیز از فردا شروع می شود. حراج در 21 نوامبر به پایان می رسد.

برخی از بیش از 100 دامنه فروخته شده عبارتند از: AV.com، Jockeys.com، Sandwich.com و Crackers.com.

در حال حاضر فقط 29 دامنه یاهو فهرست شده در وب سایت Sedo وجود دارد، با کمترین محدوده قیمت از 1000 تا 4999 دلار (برای دامنه هایی مانند batoota.com و cyberjokes.com). پرهزینه ترین در حال حاضر اولین موردی است که در بالا به آن اشاره کردم، AV.com، با محدوده قیمتی بین 1 تا 1.5 میلیون دلار. به نظر می رسد اکثر دامنه ها در محدوده 10 تا 25 هزار دلار فهرست شده اند.

یک شرکت به بزرگی یاهو مطمئناً با فروش دامنه های پنج رقمی هر کدام ثروتمند نمی شود، و این شرکت حتی زمانی که می گوید امیدوار است «افراد خلاق کسب‌وکارها و کارآفرینان می‌توانند کاری عالی برای انجام آن‌ها داشته باشند. آن‌ها حتی می‌توانند ایده‌ها یا شرکت‌های کاملاً جدیدی را ایجاد کنند.»


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *