اعلانیه
اعلانیه

یاهو در جستجوی تقویت محتوا، Snip.it را خریداری کرد

yahoo logoYahoo Snip.it، یک سایت مدیریت محتوای اجتماعی که بسیاری را به یاد Pinterest می اندازد.

AllThingsD اوایل امروز گزارش داد که خرید انجام شده است در حال کار – با برچسب قیمت گزارش شده در اواسط نوجوانی میلیون ها دلار – و یاهو امروز بعدازظهر آن را از طریق بیانیه ای از مایک کرنز، معاون تولید تایید کرده است:

“تیم Snip.it یک فناوری نوآورانه ایجاد کرد که به افراد امکان می دهد محتوا را به روشی اجتماعی و سرگرم کننده به اشتراک بگذارند. ما خوشحالیم که آنها را به یاهو خوش آمد می‌گوییم، جایی که آنها به ما کمک می‌کنند تجربیاتی ایجاد کنیم که افراد دارای علایق مشترک را دور هم جمع کند. خواندن و اشتراک‌گذاری محتوا یک عادت اصلی روزانه برای اکثر نقاط جهان است و ما نمی‌توانیم منتظر همکاری با تیم Snip.it باشیم تا این تجربه را برای کاربرانمان سرگرم‌کننده‌تر کنیم.»

Snip.it قبلاً سرویس خود را خاموش کرده است (در حالی که به کاربران راهی برای دانلود محتوایی که به سایت اضافه کرده‌اند نیز می‌دهد) و صفحه اصلی خود را با پیامی جایگزین کرده است که بخشی از آن می‌خواند:

ما از فرصتی که می‌توانیم دید Snip.it را در مقیاس بزرگ‌تری در یاهو بیاوریم، هیجان‌زده هستیم. در حالی که نمی‌توانیم جزئیات آنچه را که می‌سازیم به اشتراک بگذاریم، از فرصتی برای رساندن اخبار اجتماعی به ارتفاعات جدید و هیجان‌انگیز در Yahoo! هیجان‌زده هستیم. یاهو تیم مشتاق الهام بخشیدن و سرگرم کردن عادات روزانه جهان است و مطمئناً به اشتراک گذاری اخبار و اطلاعات کاری است که همه ما هر روز انجام می دهیم. چشم انداز و انرژی در این شرکت مسری است، و ما بسیار هیجان زده هستیم که بخشی از همه چیزهایی که قرار است در راه است باشیم.

به نظر می‌رسد محتوا یکی از استراتژی‌های اصلی است که ماریسا مایر، مدیرعامل یاهو، در تلاش برای «تعریف مجدد یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های اینترنتی» از آن استفاده می‌کند – به این ترتیب او مسئولیت های خود را در آخرین تماس یاهو برای درآمد شرح داد. در آن تماس، او همچنین به سایت‌های محتوایی مانند Flickr، Yahoo Answers و Yahoo Groups به عنوان محصولات اصلی یاهو اشاره کرد.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *