اعلانیه
اعلانیه

یاهو به مایر 71 میلیون دلار برای مدیرعامل شدن پرداخت می کند

چه چیزی برای جذب ماریسا مایر لازم بود گوگل به پست مدیر عامل در یاهو؟ بسته ای که طبق یک پرونده نظارتی می تواند به ارزش 71 میلیون دلار حقوق، پاداش و کمک هزینه سهام طی پنج سال آینده باشد.

Mayer حقوق سالانه 1 میلیون دلاری دریافت می کند و واجد شرایط پاداش سالانه است که انتظار می رود 2 میلیون دلار دریافت شود.

او همچنین قرار است در سال 2012 “جایزه سهام سالانه” 12 میلیون دلاری را دریافت کند که طی سه سال آینده به وی تعلق می گیرد، و وی واجد شرایط کمک های مالی سالانه سهام عدالت بعد از سال 2012 خواهد بود، که هدف آن 12 دلار نیز خواهد بود. میلیون — اگرچه آنها احتمالاً در طی چندین سال پس از اعطای کمک‌های مالی نیز تخصیص خواهند یافت.

از 44 میلیون دلار در پرداخت های یکباره، 30 میلیون دلار به صورت دو 15 میلیون دلار کمک هزینه اختیار سهام است که در طی پنج سال آینده تخصیص می یابد. مابقی 14 میلیون دلار کمک مالی است که برای جبران سهامی که با ترک Google از دست داده است، پرداخت شده است.

نکته‌های جالب دیگر: او 20 روز تعطیلات و 50000 دلار سالانه برای هزینه‌های امنیتی بازپرداخت دریافت می‌کند.

در اینجا پرونده SEC و پیشنهاد نامه.


درباره نویسنده

پاملا پارکر مدیر تحقیقات در استودیوی محتوای Third Door Media است که در آنجا گزارش‌های اطلاعاتی MarTech و سایر موارد را تولید می‌کند. محتوای عمیق برای بازاریابان دیجیتال در ارتباط با Search Engine Land و MarTech. قبل از اینکه این نقش را در TDM به عهده بگیرد، به عنوان مدیر محتوا، ویرایشگر ارشد و ویرایشگر ویژگی های اجرایی خدمت می کرد. پارکر یک مرجع معتبر در زمینه بازاریابی دیجیتال است و از همان ابتدا در مورد این موضوع گزارش داده و نوشته است. او سردبیر سابق ClickZ است و همچنین در بخش تجاری کار کرده است و به ناشران مستقل کمک می کند تا از سایت های خود در انتشارات رسانه ای فدرال درآمد کسب کنند. پارکر مدرک کارشناسی ارشد روزنامه نگاری را از دانشگاه کلمبیا گرفت.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *