اعلانیه
اعلانیه

یاهو برای حکم 2.7 میلیارد دلاری در دعوای قراردادی با صفحات زرد مکزیکی درخواست تجدید نظر می کند

yahoo-legal یاهو در حال برنامه‌ریزی برای درخواست تجدیدنظر از حکم 2.7 میلیارد دلاری علیه خود در شکایتی در مورد خدمات فهرست صفحات زرد در مکزیک است. شرکت حکم و برنامه تجدیدنظر خود را در یک خبر کوتاه امروز بعدازظهر اعلام کرد.

جزئیات پرونده مبهم است.

بیانیه یاهو می گوید که شرکتی به نام Worldwide Directories S.A. de C.V. و Ideas Interactivas، S.A. de C.V. از یاهو و یاهو مکزیک به دلیل نقض قرارداد، نقض عهد و سودهای از دست رفته مربوط به قراردادهای یک سرویس فهرست صفحات زرد شکایت کردند. برخی گزارش ها می گویند که Worldwide Directories شرکت مادر Ideas Interactivas است.

TechCrunch کشف شد یک مقاله خبری مکزیکی 2003 که به نظر می رسد توافق نامه بین Yahoo Mexico و Ideas Interactivas را برای ایجاد یک وب یکپارچه توصیف می کند. محصولی به سبک صفحات زرد با حداقل تیراژ اول 800000 نسخه، و همچنین نسخه آنلاین در www.paginasutiles.com.mx.

Yahoo می‌گوید که «به شدت همه درخواست‌ها را پیگیری خواهد کرد». در اینجا بیانیه کامل شرکت آمده است:

Yahoo! شرکت (NASDAQ: YHOO) امروز گزارش داد که چهل و نهمین دادگاه مدنی ناحیه فدرال مکزیکو سیتی یک حکم غیر نهایی 2.7 میلیارد دلاری علیه Yahoo! Inc. و Yahoo de Mexico, S.A. de C.V. در دعوی اقامه شده توسط شاکیان Worldwide Directories S.A. de C.V. and Ideas Interactivas، S.A. de C.V. یاهو معتقد است که ادعاهای شاکیان بی‌اساس است و با جدیت تمام درخواست‌های تجدیدنظر را پیگیری خواهد کرد. شاکیان ادعای نقض قرارداد، نقض عهد، و سودهای از دست رفته ناشی از قراردادهای مربوط به خدمات فهرست صفحات زرد را داشتند.

جریمه 2.7 میلیارد دلاری بیش از دو برابر آخرین یاهو است درآمد فصلی کمی بیش از یک میلیارد دلار است. اگر یاهو نتواند پرونده را بازگرداند یا جریمه را کاهش دهد، این یک ضربه مالی بزرگ خواهد بود.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *