اعلانیه
اعلانیه

یاهو اولین گزارش شفافیت را منتشر می کند، 42 درصد از تمام درخواست های داده از ایالات متحده را نشان می دهد.

yahoo-new-logo-240pxYahoo اولین شفافیت خود را صادر کرد گزارش و جای تعجب نیست که نشان می دهد که ایالات متحده بیش از هر کشور دیگری منبع درخواست های دولتی است.

این گزارش نیمه اول سال 2013 را پوشش می‌دهد، زمانی که یاهو می‌گوید تقریباً 43000 درخواست از 17 دولت مختلف دریافت کرده است.

یاهو می گوید که در مجموع ۱۲۴۴۴ درخواست ایالات متحده دریافت کرده است که بر ۴۰۳۲۲ حساب یاهو تأثیر گذاشته است. در 37 درصد موارد، یاهو در پاسخ به درخواست، محتوا را فاش می‌کند – این می‌تواند به شکل کلمات در ایمیل یا پیام فوری، عکس‌های موجود در فلیکر، ورودی‌های دفترچه آدرس یاهو و سایر انواع محتوا باشد که از طریق یاهو ذخیره یا ارسال می‌شوند. سرورها در حدود 55 درصد موارد، یاهو فقط داده‌های غیرمحتوای (NCD) مانند نام کاربر، مکان یا آدرس ایمیل جایگزین را به اشتراک گذاشته است.

yahoo-us-transparency

گزارش شفافیت نمودارهای مشابهی را برای هر کشوری که درخواست داده یاهو را در نیمه اول سال.

این گزارش‌ها در حال تبدیل شدن به رویه‌های عملیاتی استاندارد برای شرکت‌های اینترنتی بزرگ هستند و Google اولین (یا یکی از اولین‌ها) است که اینگونه داده ها را در سال 2010 به اشتراک بگذارید.

گزارش یاهو شامل درخواست‌های داده مرتبط با Tumblr نمی‌شود، اما این شرکت می‌گوید که Tumblr به زودی گزارش شفافیت خود را منتشر خواهد کرد.

* یاهو می‌گوید گزارشش شامل کشورهایی می‌شود که یاهو دارای یک نهاد حقوقی است. این گزارش شامل کشورهایی نمی شود که کمتر از 9 درخواست در طول دوره گزارش ارائه کرده اند. یاهو می گوید که شامل Yahoo Columbia و Yahoo Hispanic Americas می شود.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *