اعلانیه
اعلانیه

گوگل: ۶۳ درصد از ویدیوهای یوتیوب اکنون در ترکیه محدود شده است

ما می دانیم که امسال دولت درخواست حذف محتوا تا کنون در سال 2012 به شدت افزایش یافته است. به لطف گزارش‌های شفافیت که در اوایل سال جاری منتشر شد، همچنین می‌توانیم فاجعه‌بارترین کشورها را به همراه داده‌های درخواست مشاهده کنیم. ترکیه تا کنون 501 درخواست را در سال 2012 ارائه کرده است که نسبت به دوره گزارش قبلی 1013 درصد افزایش داشته است.

غافلگیرکننده‌ترین اطلاعات بیشتر این بود که Google اکنون کاربران ترک را از دسترسی به 63 درصد از ویدیوهای YouTube محدود کرده است. درخواست‌های حذف همه به دلیل «انتقاد ادعایی از آتاتورک، دولت یا هویت و ارزش‌های ملی» ارائه شده است.

Google همچنین اعلام کرد که یک سازمان مجری قانون ترکیه درخواست حذف 242 ویدیوی YouTube را برای ارجاع به یک فرد خاص کرده است – که هیچ کدام حذف نشدند. علاوه بر این، هیچ محتوایی از جستجوی وب، وبلاگ‌های بلاگر یا در اسناد Google حذف نشد.

جزئی جزئی درخواست‌های حذف ترکیه را می‌توانید در صفحه رسمی Google مشاهده کنید.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ فین مدیر بازاریابی برای Cypress North است، شرکتی که رسانه های اجتماعی در سطح جهانی را ارائه می دهد. و خدمات بازاریابی جستجو و توسعه وب و اپلیکیشن. او بیش از 10 سال در صنعت بازاریابی اینترنتی بوده و در بازاریابی دیجیتال تخصص دارد. همچنین می‌توانید گرگ را در توییتر (@gregfinn) یا LinkedIn.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *