اعلانیه
اعلانیه

گوگل و فیسبوک هزینه های واشنگتن را برای “آموزش” کنگره افزایش می دهند

Google و Facebook هر دو هزینه های خود را افزایش داد در تلاش برای آموزش (بخوانید: نفوذ) کنگره در سه ماهه دوم، بر اساس پرونده های انجام شده تحت قانون افشای لابی در سال 1995. شرکت‌هایی که لابی‌گر استخدام می‌کنند باید این گزارش‌ها را به صورت فصلی ارسال کنند.

افشای اطلاعات نشان می‌دهد که فیس‌بوک در سه ماهه دوم کمتر از 1 میلیون دلار (960000 دلار) برای لابی کردن هزینه کرده است که این رقم در سه ماهه اول 2012 650000 دلار بوده است.

طیف گسترده ای از صورتحساب ها و مسائل در افشای فیس بوک ذکر شده است. از جمله حریم خصوصی، اصلاح مالکیت معنوی، مالیات شرکت ها و مهاجرت (به زیر مراجعه کنید). بسیاری از توضیحات در فرم به عنوان “آموزش” یا “بحث” قاب بندی می شوند:

آموزش در مورد خط مشی امنیت اطلاعات رسانه های اینترنتی و مسائل مربوط به حریم خصوصی اینترنت؛ قانون فدرال حفظ حریم خصوصی؛ آزادی بیان در اینترنت؛ آموزش در مورد ویژگی پیشنهاد برچسب فیس بوک.

Google در سه ماهه دوم کمی بیش از 3.9 میلیون دلار برای تأثیرگذاری بر کنگره هزینه کرد (به پایین مراجعه کنید)، که نسبت به بیش از 5 میلیون دلار در سه ماهه اول کاهش یافته است اما همچنان بیشتر از مدت مشابه سال قبل است. بنابراین، لابی 1H گوگل تقریباً 9 میلیون دلار بود که بالاتر از رقبای خود در بخش فناوری قرار گرفت.

هزینه‌های لابی Google با Verizon برابر بود که در سه ماهه دوم 3.94 میلیون دلار هزینه کرد. در مقایسه، مایکروسافت تقریباً 2 میلیون دلار در سه ماهه دوم و یاهو حدود 730000 دلار در سه ماهه گذشته هزینه کردند. اپل کمی کمتر از 500000 دلار (470000 دلار) هزینه کرد. آمازون در سه ماهه دوم 690000 دلار خرج کرد که از 650000 دلار در سه ماهه اول بیشتر بود.

چه این هزینه‌ها را به عنوان “آموزش” در نظر بگیرید یا بر خرید تأثیر بگذارد، لابی کردن به یک هزینه به ظاهر ضروری برای انجام تجارت برای شرکت‌های فناوری در واشنگتن تبدیل شده است.

اگر مایلید پایگاه داده را برای افشای اطلاعات بیشتر جستجو کنید، می توانید این کار را اینجا انجام دهید.

Facebook Lobbying-Report Q2 2012

گزارش لابی سه ماهه دوم Google

(تصویر را از طریق Shutterstock ذخیره کنید. تحت مجوز استفاده می شود.)

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *