اعلانیه
اعلانیه

گوگل قصد دارد دفتر مرکزی 1.6 میلیارد دلاری در لندن بسازد

طبق گزارش گاردین انگلستان، Google ملکی به مساحت 2.4 هکتار در منطقه ایستگاه King’s Cross و St Pancras لندن خریداری کرده است. این شرکت قصد دارد دو ساختمان بسازد تا عملیات لندن خود را در یک مجموعه واحد تجمیع کند. گوگل در حال حاضر دو دفتر در لندن دارد. ارزش این معامله 1 میلیارد پوند یا تقریباً 1.6 دلار است […]

بر اساس Guardian UK، Google ملکی به مساحت 2.4 هکتار در منطقه ایستگاه کینگز کراس و سنت پانکراس لندن خریداری کرده است. این شرکت قصد دارد دو ساختمان بسازد تا عملیات لندن خود را در یک مجموعه واحد تجمیع کند. گوگل در حال حاضر دو دفتر در لندن دارد.

ارزش این معامله 1 میلیارد پوند یا تقریباً 1.6 میلیارد دلار گزارش شده است. این به دنبال اقدامات مشابه در نیویورک و دوبلین، ایرلند در چند سال گذشته است.

منطقه King’s Cross در طول پنج سال گذشته از زمان افتتاح پایانه قطار یورواستار در ایستگاه سنت پانکراس در سال 2007 احیا شده است. این منطقه اکنون محل استقرار تعدادی از شرکت های رسانه ای است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *