اعلانیه
اعلانیه

گوگل قرارداد تبلیغاتی اولیه را با MediaVest به ارزش میلیون ها امضا می کند

google-building-featuredGoogle در بزرگترین قرارداد تبلیغاتی خود امضا کرده است. قراردادی با بخش Publicis، MediaVest، به ارزش ده ها میلیون طی سال آینده. این معامله مشتریان MediaVest را تضمین می‌کند که شامل هوندا، کوکاکولا و والمارت، مکان‌های ممتاز در YouTube، شبکه نمایش Google و شبکه‌های تلفن همراه از جمله شبکه برنامه تلفن همراه، AdMob می‌شود.

این معامله نشان‌دهنده موفقیت سازمان‌دهی Google است و به آژانس‌ها اجازه می‌دهد تا به خرید تبلیغات دیجیتالی به همان روشی که تبلیغات تلویزیونی را مدیریت می‌کنند نزدیک شوند – پیشاپیش با نرخ‌های تضمین‌شده.

برایان ترکلسن، مدیر اجرایی MediaVest، به فایننشال تایمز، که برای اولین بار این داستان را گزارش می کند، اضافه می کند: «این لحظه ای از زمان است که ما شروع به دیدن سطح جدیدی از شفافیت، سطح جدیدی از مشارکت و قدردانی جدیدی از اندازه جایزه موجود می کنیم. ”

با تلاش‌هایی مانند Newfronts دیجیتال در نیویورک گوگل و شرکت‌های رسانه‌های دیجیتال مانند AOL و Yahoo جذابیت نام تجاری دیجیتال، به‌ویژه ویدیوی دیجیتال را مطرح کرده‌اند. علاوه بر این، صنعت دیجیتال به طور کلی اقداماتی را برای اتخاذ استانداردها و اندازه‌گیری‌های جدید برای نمایش و تبلیغات ویدئویی دیجیتال انجام داده است – مانند استانداردهای جدید و اندازه گیری قابلیت‌ها برای قابلیت مشاهده — که به خریداران رسانه امکان می دهد ابزارهایی برای مقایسه آسان تلاش ها و قالب های تبلیغات دیجیتال با سنتی.

اگرچه این قرارداد شامل کانال‌های نمایشگر و تلفن همراه Google می‌شود، معامله MediaVest یک کودتای بزرگ برای YouTube است. تورنس بون، مدیر عامل توسعه کسب و کار آژانس گوگل، گفت: «این معامله از بسیاری جهات، حرکت فوق‌العاده‌ای را که در YouTube داریم و اهمیت ویدیوی آنلاین برای بازاریابان برند تأیید می‌کند.

کریستین مریفیلد، رئیس بخش سرمایه‌گذاری، فعال‌سازی و عملیات MediaVest، در بیانیه، “این مشارکت جدید واقعاً MediaVest را قادر می‌سازد تا وعده ویدیوی آنلاین را در مقیاس، که در مورد آن صحبت شده است، اما به ندرت محقق شده است، محقق کند.”

به عنوان بخشی از مشارکت غیر انحصاری، Google همچنین منابع خلاقانه ای را برای کمک به MediaVest در توسعه کمپین های دیجیتالی برای مشتریان خود و پشتیبانی تحلیلی برای اندازه گیری اثربخشی کمپین ها ارائه می دهد.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

جینی ماروین سابقاً سردبیر رسانه درب سوم بود و عملیات تحریریه روزانه را در تمام نشریات اجرا می کرد و بر پوشش رسانه های پولی نظارت می کرد. جینی ماروین در مورد تبلیغات دیجیتال پولی و اخبار تحلیلی و روندها برای Search Engine Land، Marketing Land و MarTech Today نوشت. جینی با بیش از 15 سال تجربه بازاریابی، سمت‌های مدیریت داخلی و آژانس را بر عهده داشته است. او را می توان در توییتر با نام @ginnymarvin پیدا کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *