اعلانیه
اعلانیه

گوگل سه ماهه سوم 2013 با 14.89 میلیارد دلار اما CPC پیشی گرفت، موتورولا کاهش یافت

Google گزارش درآمدها و درآمدهای سه ماهه سوم خود را امروز گزارش کرد. مجموع درآمدهای تلفیقی (از جمله موتورولا) 14.89 میلیارد دلار بود که بیش از برآوردهای تحلیلگران مالی بود. کل درآمدها نسبت به سه ماهه گذشته 6 درصد و نسبت به سال 2012 12 درصد رشد داشته است.

Screen Shot 2013-10-17 at 2.31.28 PM

در اینجا نکات برجسته درآمد و بخش آمده است:

  • سایت‌های Google 9.39 میلیارد دلار درآمد ایجاد کردند که 68 درصد از کل درآمدهای بخش Google است که 22 درصد افزایش نسبت به سه ماهه سوم 2012 نشان می‌دهد
  • شبکه Google درآمدی معادل 3.15 میلیارد دلار در مقایسه با 3.13 میلیارد دلار در سال 2012 داشت
  • سایر درآمدها 1.23 میلیارد دلار بود که در مقایسه با 666 میلیون دلار سال قبل 85 درصد افزایش داشت
  • درآمدهای بین‌المللی ۷٫۶۷ میلیارد دلار بود (درآمدهای Google UK ۱٫۳۹ میلیارد دلار بود)
  • هزینه‌های جذب ترافیک در مجموع 2.97 میلیارد دلار یا 24 درصد از درآمد تبلیغاتی بود
  • درآمد خالص 3.64 میلیارد دلار (غیر GAAP) بر اساس GAAP بود 2.97 میلیارد دلار

Screen Shot 2013-10-17 at 2.15.24 PM

کلیک‌های پرداختی جمع‌آوری شده (سایت‌های Google + شبکه) در مقایسه با سال ۲۰۱۲ ۲۶ درصد و نسبت به سه‌ماهه قبل ۸ درصد افزایش یافته است. با این حال، میانگین CPC نسبت به سال 2012 8 درصد کاهش یافته و نسبت به سه ماهه گذشته 4 درصد کاهش یافته است.

یک بار دیگر، این احتمالاً به دلیل انتقال مداوم استفاده به دستگاه‌های تلفن همراه است که CPC هنوز پایین‌تر است. کمپین‌های پیشرفته تا حدی برای یکسان کردن قیمت‌ها در پلتفرم‌ها طراحی شده‌اند.

Motorola Mobility 1.18 میلیارد دلار درآمد داشت (در مقایسه با 1.78 میلیارد دلار در سال گذشته). با این حال، این بخش زیان عملیاتی 248 میلیون دلاری را در مقایسه با زیان 192 میلیون دلاری در سال 2012 نشان داد.

Motorola در حال نزدیک شدن به یک میلیارد دلار از دست دادن نرخ اجرا سالانه برای Google است. با این حال، در تماس با کسب درآمد، پاتریک پیچت، مدیر مالی مالی، آن را کنار گذاشت. او گفت که هنوز “روزهای اولیه” در کنترل گوگل و تحول موتورولا است.

اطلاعات و جزئیات بیشتر در نسخه کامل موجود است.

Earnings call

در زیر برخی از نکات برجسته و گزیده ای از تماس کسب درآمد آورده شده است. اینها اظهاراتی است که توسط مدیرانی که در تصویر بالا نشان داده شده اند، لری پیج، مدیر عامل Google، پاتریک پیچت، مدیر ارشد مالی و نیکش آرورا، معاون وزیر بیان شده است.

در Android:

بیش از 1 میلیارد دستگاه اندروید اکنون در سراسر جهان فعال شده است

در ترافیک تلفن همراه YouTube: 

تقریباً 40٪ از ترافیک یوتیوب اکنون از طریق تلفن همراه است، در حالی که دو سال قبل 6٪ افزایش یافته است

جستجوی صوتی:

چهار زبان جدید در این سه ماهه اضافه کردیم که در بیش از 78 زبان و لهجه موجود است

درباره تأثیر مجازات تبلیغات بد بر درآمد:

تصمیم‌های خط‌مشی تبلیغاتی که در اوایل سال جاری برای اطمینان از تجربه کاربری خوب اجرا کردیم، همچنان بر درآمد شبکه Google در کوتاه‌مدت تأثیر منفی می‌گذارد و بنابراین درآمد شبکه ما در واقع نسبت به سال گذشته ثابت بوده و به ۳.۱ میلیارد دلار رسیده و کاهش یافته است. 1% نسبت به سه ماهه.

در مورد فروش محتوا و درآمد «سایر»:

سایر درآمدهای Google نسبت به مدت مشابه سال قبل 85 درصد رشد کرد و به 1.2 میلیارد دلار رسید و 18 درصد نسبت به فصل مشابه سال قبل افزایش یافت. فروش دیجیتالی برنامه‌ها و محتوا در فروشگاه Play ما باعث رشد سال به سال و سه ماهه در این خط شد.

چند کارمند؟

46000 کارمند تمام وقت

مجموع تبدیل‌های تلفن همراه و تخمینی: 

ما همچنین ابزارهای اندازه گیری و تجزیه و تحلیل متقابل دستگاه را راه اندازی کرده ایم. در اینجا سه ​​مشاهده وجود دارد. اولین؛ موبایل باعث افزایش تبدیل آنلاین می شود. American Apparel دریافت که تبلیغات موبایلی در واقع 16 درصد بیشتر از آنچه در ابتدا فکر می‌کردند، باعث جذب بیشتر می‌شوند و در نتیجه اکنون برای افزایش فروش بیشتر سرمایه‌گذاری می‌کنند. دوم، تلفن همراه تماس های تلفنی بیشتری را هدایت می کند. به طور متوسط ​​هر ماه بیش از 40 میلیون تماس توسط تبلیغات گوگل انجام می شود که این دو برابر بیشتر از سال گذشته است. سوم، تلفن همراه ترافیک فروشگاه را هدایت می کند.

در مورد فروش محصولات در دنیای واقعی: 

ما همچنین تجربه یکپارچه Google را در بیش از ۷۵۰ فروشگاه Best Buy ارائه می‌کنیم تا Chromebook، Chromecast و جدیدترین دستگاه‌های Nexus را تحت یک طرح مارک Google خود به نمایش بگذاریم.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *