اعلانیه
اعلانیه

google-legal-law سریع بود. Google قبلاً به چندین سؤال از کنگره درباره پاسخ داده است. یک href=”https://martech.org/google-terms-of-service-privacy-policy/”>خط مشی رازداری ترکیبی جدید که این شرکت یک هفته پیش امروز اعلام کرد.

اما ممکن است گوگل در نامه خود به کنگره پاسخ کافی به سوال اصلی قانونگذاران درباره امکان انصراف کاربران را نداده باشد. اعضای کمیته انرژی و تجارت مجلس نمایندگان هفته گذشته گفتند آن اعلامیه Google

…نگرانی‌هایی را در مورد اینکه آیا مصرف‌کنندگان می‌توانند از این سیستم اشتراک‌گذاری داده جدید انصراف دهند یا خیر، ایجاد می‌کند.

پابلو چاوز، مدیر خط‌مشی عمومی Google، %20%D8%A8%D8%A7%20%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A8%20%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C%20%D9%85%D8%AC%D8%AF%D8%AF%20%D8%B3%D9%88%D8%A7%D9%84:

%0A

ما سوالی که در قلب این نگرانی وجود دارد را درک می کنیم. ما معتقدیم که موضوع مربوطه این است که آیا کاربران در مورد نحوه جمع‌آوری و استفاده از داده‌هایشان انتخاب‌هایی دارند یا خیر. خط‌مشی رازداری Google – مانند سایر شرکت‌ها – سندی است که برای همه مصرف‌کنندگانی که از محصولات و خدمات ما استفاده می‌کنند اعمال می‌شود.

Google در نهایت به سؤال آیا کاربران می‌توانند انصراف دهند؟ را با توضیح اینکه عدم ورود به سیستم این است که چگونه کاربران می‌توانند از اشتراک‌گذاری داده‌ها در محصولات و خدمات Google انصراف دهند پاسخ می‌دهد:

اگر افراد پس از 1 مارس به استفاده از سرویس‌های Google ادامه دهند، طبق خط‌مشی رازداری به‌روز شده این کار را انجام خواهند داد. استفاده از یک سیاست حفظ حریم خصوصی اولیه که بسیاری از محصولات را پوشش می دهد و امکان به اشتراک گذاری داده ها را بین آنها فراهم می کند، یک رویکرد استاندارد صنعتی است که توسط شرکت هایی مانند مایکروسافت، فیس بوک، یاهو و اپل اتخاذ شده است.

همچنین مهم است به خاطر داشته باشید که حتی پس از تغییرات، کاربران همچنان می‌توانند از بسیاری از محصولات ما – مانند جستجوی Google و YouTube – بدون ورود به حساب Google خود یا ایجاد حساب کاربری در وهله اول استفاده کنند.

چاوز همچنین تصریح می‌کند که سیاست حفظ حریم خصوصی جدید «کاربرانی را که در تلفن‌های Android وارد حساب‌های Google خود شده‌اند، همانطور که کاربرانی را که از رایانه رومیزی وارد حساب‌های Google خود شده‌اند، پوشش می‌دهد».

باید منتظر ماند و دید که آیا اعضای کمیته مجلس نمایندگان از پاسخ Google که خروج از سیستم به این معنی است که کاربران می‌توانند از خط مشی رازداری جدید و ترکیبی انصراف دهند، راضی خواهند بود یا خیر.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *