اعلانیه
اعلانیه

گوگل بعد از اینکه کاربران تبلیغات نمایشی را بی‌صدا کردند، نظرسنجی‌های درون تبلیغاتی را راه‌اندازی می‌کند

به دنبال انتشار گزارش تبلیغات بد در سال 2013، گوگل امروز اعلام کرد که به زودی نظرسنجی‌های درون آگهی را ارائه خواهد کرد که پس از انتخاب کاربران برای «بی‌صدا کردن» یک آگهی نمایشی Google ظاهر می‌شوند. این شرکت می‌گوید از داده‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چرا مردم تبلیغات را بی‌صدا می‌کنند (کاربران از دکمه برای بی‌صدا کردن میلیون‌ها آگهی تا کنون استفاده کرده‌اند)، بهبود هدف‌یابی تبلیغات و شناسایی ناشران و تبلیغ‌کنندگان بد استفاده خواهد کرد.

کاربران می‌توانند با کلیک کردن روی نماد کوچک [X] که در کنار پیکان AdChoices در گوشه سمت راست بالای تبلیغات نمایشی ارائه‌شده توسط Google، یک آگهی را بی‌صدا کنند. دکمه “بی صدا کردن این تبلیغ” در ژوئیه 2012 ظاهر شد تا کاربران کنترل بیشتری بر تبلیغاتی که می بینند داشته باشند.

Google display ad mute icon

وقتی کاربران برای بی‌صدا کردن یک آگهی روی [X] کلیک می‌کنند، در حال حاضر Google این پیام را نشان می‌دهد:

google display ad mute message

در هفته‌های آینده، کاربران پس از بی‌صدا کردن آگهی، یک نظرسنجی کوتاه و دو قسمتی را مشاهده خواهند کرد. در اینجا یک نمونه در سری جدید نظرسنجی آمده است:

Google In-Ad Surveys


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

جینی ماروین سابقاً سردبیر رسانه درب سوم بود و عملیات تحریریه روزانه را در تمام نشریات اجرا می کرد و بر پوشش رسانه های پولی نظارت می کرد. جینی ماروین در مورد تبلیغات دیجیتال پولی و اخبار تحلیلی و روندها برای Search Engine Land، Marketing Land و MarTech Today نوشت. جینی با بیش از 15 سال تجربه بازاریابی، سمت‌های مدیریت داخلی و آژانس را بر عهده داشته است. او را می توان در توییتر با نام @ginnymarvin پیدا کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *