اعلانیه
اعلانیه

گوگل بزرگترین قرارداد اجاره سیلیکون ولی در سال 2013 را با 500000 فوت مربع در Mountain View امضا کرد

Google LogoGoogle فضای اداری بیشتری را در Mountain View اشغال می کند و مجتمعی به مساحت 500000 فوت مربع را در خیابان میفیلد 100 اجاره می کند. San Jose Mercury News گزارش می دهد که اجاره بزرگترین دره سیلیکون است. قرارداد اجاره سال 2013.

طبق گزارش‌ها، مجتمع اداری پتانسیل پذیرش 2500 کارمند را دارد. San Jose Mercury News ادعا می‌کند که سوابق عمومی شهرستان سانتا کلارا Devcon Construction را به عنوان شرکتی که در حال تکمیل بهبودها در تأسیسات است، نام می‌برد و Google به‌عنوان مستأجر فهرست شده است.

در حالی که نه گوگل و نه هیچ یک از شرکت‌های ساخت‌وساز و املاک مرتبط با این معامله اظهار نظری نمی‌کنند، تیفانی چو، متخصص توسعه کسب‌وکار، گفت که دیدن Google در اجاره فضای بیشتری در Mountain View مایه دلگرمی است. چو به سن خوزه مرکوری نیوز گفت: “آنها مشاغل بیشتری را به شهر خواهند آورد.”

اخبار این اجاره به دنبال قرارداد تأیید شده املاک و مستغلات Google در ماه گذشته به مساحت 15 هکتار در پالو آلتو در نزدیکی دفتر مرکزی Googleplex، و همچنین یک میلیون فوت مربع آنها پردیس Bay View پروژه ساخت و ساز که به طور موقت به تعویق افتاده است.

100 Mayfield Avenue


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *