اعلانیه
اعلانیه

گوگل آیوی راس را به عنوان اولین رئیس بخش شیشه معرفی می کند

ivy-ross-googleGoogle یک مدیر اجرایی دیگر با تجربه خرده فروشی را به تیم مدیریت Google Glass خود اضافه کرده است.

آخر پنجشنبه شب، شرکت اعلام کرد که آیوی راس اولین رئیس عینک گوگل خواهد شد. مسئول بخش کلی شیشه. Ross از دوشنبه (19 مه) در Google شروع به کار خواهد کرد.

او تجربه سطح معاونت در The Gap، Old Navy و Mattel، علاوه بر مدیر خلاقیت در فروشگاه Disney را دارد. اخیراً، راس مدیر ارشد اجرایی در Art.com بود. او در نامه ای به کاوشگرهای فعلی شیشه درباره آن تجربه صحبت کرد:

من حرفه خود را – Calvin Klein، Swatch، Coach، Mattel، Bausch & Lomb، Gap و اخیرا، Art.com – در تقاطع طراحی و بازاریابی گذرانده‌ام. ، سعی می کند به سوالاتی از این دست به روش های مختلف، برای محصولات مختلف پاسخ دهد. اما Glass به ویژه جالب است، زیرا هیچ کس قبلاً واقعاً سعی نکرده است با محصولی مانند این به آنها پاسخ دهد.

هفته گذشته، گزارش کردیم که کریس او “نیل نقش خود را به عنوان رئیس Google Canada ترک می کند تا عملیات تجاری برای بخش شیشه ای را به عهده بگیرد.

به نظر می‌رسد Google با هم در حال تقویت بخش Glass است تا برای عرضه گسترده‌تر این دستگاه در اواخر سال جاری میلادی آماده شود.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *