اعلانیه
اعلانیه

گزارش: iOS همچنان بر ترافیک وب تسلط دارد

یک گزارش که در Wall ظاهر می شود استریت ژورنال ادعا می کند که اپل سفارشات تولید قطعات آیفون را در میان تقاضای ضعیف کاهش داده است، سرمایه گذاران عصبی را به دیوانگی وارد کرد و سهام اپل را در این هفته کاهش داد. (ممکن است WSJ توسط افرادی که سعی در دستکاری قیمت سهام اپل دارند «استفاده» شده باشد.) هفته آینده زمانی که اپل درآمد را گزارش کند، در مورد پایداری تقاضای آیفون پی خواهیم برد.

چیزی که در شش ماه گذشته بسیار پایدار به نظر می‌رسد، میزان ترافیکی است که دستگاه‌های iOS در مقایسه با Android دارند. طبق شبکه تبلیغات Chitika دستگاه های اپل همچنان نزدیک به دو سوم از تمام ترافیک وب تلفن همراه در مقایسه با اندروید کمی بیش از یک سوم است. این شامل داده های فوری پس از تعطیلات برای ژانویه 2013 است.

در تهیه این گزارش، این شرکت گفت که به «میلیاردها نمایش تبلیغاتی از شبکه تبلیغات Chitika را بررسی کرده است که در بازه زمانی 27 می 27th، 2012 تا 12 ژانویهth، 2012.” داده‌های ترافیکی بالا شامل تبلت‌های iPad و Android است و فقط بازارهای ایالات متحده و کانادا را منعکس می‌کند.

StatCounter در آمریکای شمالی موافق است (اگرچه درصدها متفاوت است). با این حال در سطح جهانی ترافیک Android از iOS بیشتر است و در حال افزایش است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *