آن تبلیغات تلویزیونی که گوگل اخیراً اجرا کرده است، برای شرکت هزینه بسیار زیادی دارد… خوب، برای دقیق تر، میلیون ها سکه زیبا.
طبق http://a.html //www.kantarmedia.com/”>کانتار مدیا، گوگل سال گذشته تنها در ایالات متحده حدود 70 میلیون دلار برای تبلیغات تلویزیونی هزینه کرد. این حدود یک سوم از 213 میلیون دلاری است که Google در سال 2011 صرف تبلیغ محصولات و خدمات خود کرده است.
این رقم 213 میلیون دلار تقریباً 400 درصد بیشتر از هزینه تخمینی 56 میلیون دلاری Google در سال 2010 است.
اکثر هزینههای تبلیغاتی گوگل برای تبلیغات آنلاین بود، اما این شرکت در تبلیغات روزنامه، مجلات و تلویزیون نیز تبلیغ میکرد. Kantar، از طریق مقاله WSJ، می گوید که گوگل حدود 1.2 درصد از درآمد ایالات متحده خود را صرف کرده است. تبلیغات، قابل مقایسه با 1.5 درصدی که مایکروسافت و اپل خرج کردند.
تبلیغات +Google تقریباً در همه جا
در نیمه دوم سال، به نظر میرسید که بیشتر بازاریابی Google بر Google+ متمرکز باشد، زیرا این شرکت قصد داشت شبکه اجتماعی جدید خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کند.
در ماه اکتبر، Google یک صفحه کامل را منتشر کرد. آگهی در نیویورک تایمز تا پس از پیوستن دالایی لاما به دزموند توتو در Google+ Hangout، به پشت خود دست بزند.
Google همچنین چندین آگهی تلویزیونی برای Google+ اجرا کرد، از جمله یکی از تبلیغات تلویزیونی که در طول NFL روز شکرگزاری با بازدید زیاد پخش شد. پخش. همچنین یک برنامه تلویزیونی به یاد ماندنی وجود داشت که در تعطیلات کریسمس شروع به پخش کرد (و بعداً در طول پخش جوایز اسکار پخش شد) و نشان داد که ماپت ها در حال آواز خواندن از طریق Google+ Hangout هستند.
Google همچنین چندین نقطه را برای Google Chrome اجرا کرد، از جمله جایزه برنده به نام “سوفی عزیز” که در واقع تعدادی از محصولات Google را تبلیغ کرد.
البته، Google از ابزارهای غیرمتعارف نیز برای تبلیغ محصولات خود استفاده کرد، مانند کمپین پست وبلاگ تحت حمایت Google Chrome در ماه دسامبر. اطلاعاتی در مورد هزینهای که Google برای آن هزینه کرده است، وجود ندارد، اما برای صفحه وب Chrome یک جریمه رتبه بندی که حدود دو ماه طول کشید، نه به ذکر یک تخم مرغ جدی روی صورت شرکت.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.