اعلانیه
اعلانیه

گزارش کاربر اجتماعی: زنان ترامپ مردان در همه بسترهای اجتماعی به جز توییتر

جای تعجب نیست، گزارش اخیر اینترنتی Pew نشان می‌دهد که جوان‌ترین افراد جمعیتی (۱۸ تا ۲۹ ساله) بیشترین احتمال استفاده از سایت‌های شبکه‌های اجتماعی را دارند. با این حال، آنچه که شگفت‌انگیز است این است که استفاده زنان از مردان در تمام سایت‌های شبکه‌های اجتماعی به جز توییتر پیشی می‌گیرد.

PEW-Social-Users

این مطالعه از مصاحبه‌های تلفنی برای انجام مصاحبه‌هایی در نوامبر و دسامبر ۲۰۱۲ در مورد جمعیت‌شناسی سایت‌های شبکه‌های اجتماعی بزرگ استفاده کرد.

آمار جمعیتی فیس بوک

محبوب ترین شبکه اجتماعی تا کنون فیس بوک بود. از تمام پاسخ دهندگان، 67٪ از فیس بوک استفاده می کردند (62٪ مرد، 72٪ زن.) چند واقعیت دیگر از این گزارش:

  • بسیاری از کاربران فیس بوک درآمد بالاتری داشتند، زیرا 73 درصد از افرادی که 75 هزار نفر را به دست آوردند، کاربران فیس بوک بودند
  • برخلاف سایر سایت‌های اجتماعی، هیچ آمار قومی جمع‌آوری نشد
  • 72% از پاسخ دهندگان شهری از فیس بوک استفاده کردند در مقایسه با 65% حومه و 63% روستایی

آمار جمعیتی توییتر

از سال 2010، درصد پاسخ دهندگانی که از توییتر استفاده می کنند از 8٪ به 16٪ دو برابر شده است. بیشترین بخش از کاربران (174) مرد بودند، در حالی که زنان با 15٪ خیلی عقب نبودند. سایر آمار جمعیتی توییتر:

  • پاسخ دهندگان آمریکایی آفریقایی تبار تقریباً دو برابر از پاسخ دهندگان سفیدپوست از توییتر استفاده کردند.
  • کاربری شهری (20%) تقریباً دو برابر کاربری روستایی (12%) بود.
  • استفاده از توییتر اسپانیایی 5 درصد (19٪ در مقابل 14٪) بر استفاده از رنگ سفید برتری دارد.

آمار جمعیتی Pinterest

طبق این نظرسنجی Pew، Pinterest دقیقاً روی پاشنه توییتر قرار دارد. توییتر 16 درصد از پاسخ دهندگان را به عنوان کاربر در نظر گرفت در حالی که پینترست 15 درصد را مشاهده کرد.

  • میزان استفاده زنان (25%) 5 برابر استفاده از مردان (5%) بود
  • استفاده از Pinterest آفریقایی آمریکایی (8%) نصف استفاده از سفید (16%) بود
  • نمونه نمایشی 30 تا 49 ساله مشابه نسخه نمایشی 18 تا 29، هر کدام 19 درصد استفاده داشت

آمار جمعیتی اینستاگرام

تنها رقیب اصلی دیگر در این گزارش اجتماعی اینستاگرام بود که 13 درصد استفاده را به خود اختصاص داد. میزان استفاده زنان (16 درصد) 6 درصد بیشتر از مردان (10 درصد) بود

  • میزان استفاده از اینستاگرام آفریقایی آمریکایی بیش از دو برابر استفاده از سفید (23٪ در مقابل 11٪)
  • استفاده اسپانیایی‌ها از اینستاگرام (18%) نیز بر استفاده از سفید برتری داشت.
  • برخلاف شبکه تصویری بیش از حد در گزارش، Pinterest، اینستاگرام اکثریت کاربران را از نسخه نمایشی 18-29 (28٪) دید. قدیمی‌ترین بخش جمعیتی بعدی نیمی از استفاده (14%) را داشت و پس از آن کاهش عمده‌ای روی داد.

برای مشاهده گزارش کامل و همه داده‌های جمعیتی، به اینترنت پیو.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ فین مدیر بازاریابی برای Cypress North است، شرکتی که رسانه های اجتماعی در سطح جهانی را ارائه می دهد. و خدمات بازاریابی جستجو و توسعه وب و اپلیکیشن. او بیش از 10 سال در صنعت بازاریابی اینترنتی بوده و در بازاریابی دیجیتال تخصص دارد. همچنین می‌توانید گرگ را در توییتر (@gregfinn) یا LinkedIn.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *