بزرگترین برندگان قهرمانی تیم ژیمناستیک زنان ایالات متحده بودند. از 10 ورزشکار برتر توسط فیس بوک Fan Base Growth، ژیمناستیک های ایالات متحده 4 مکان را به خود اختصاص دادند. رهبر شماره یک رشد در تمام بازیها به عنوان گابریل داگلاس است که تعداد طرفداران خود را از 14358 به 582912 افزایش داد، یعنی 3960%. مارسل نگوین ژیمناست آلمانی شاهد افزایش 2476 درصدی و شناگر فرانسوی کامیل موفات با افزایش 2320 درصدی سومین رشد را به خود اختصاص دادند. در اینجا 10 ورزشکار برتر از نظر رشد هواداران از 27 جولای تا 12 آگوست آمده است:
ورزشکار | طرفداران: 27 ژوئیه | طرفداران: 12 آگوست | % تغییر |
---|---|---|---|
گابریل داگلاس | 14,358 | 582912 | 3960% |
مارسل نگوین | 7567 | 194962 | 2476% |
کامیل موفات | 5136 | 124294 | 2320% |
یانیک آگنل | 5672 | 89739 | 1482% |
مک کیلا مارونی | 10208 | 111835 | 996% |
جوردن ویبر | 33651 | 302653 | 799% |
دانیل نارسیس | 7775 | 67600 | 769% |
چاد لو کلوس | 6090 | 52,532 | 763% |
علی رایسمن | 11132 | 94,304 | 747% |
الکسیس واستین | 6774 | 48638 | 618% |
درگیرترین پایگاههای هواداران توسط آمریکاییها رهبری نمیشد، بلکه بیشتر تحت سلطه فرانسویها بود. معیارهای نامزدی ترکیبی از لایکها، نظرات و اشتراکگذاریها هستند و توسط کامیل موفات از فرانسه رهبری میشود و پس از آن ستاره جودو، اتومن پاویا از فرانسه و شناگر فرانسوی یانیک آنل در رتبه سوم قرار دارند. جذاب ترین ورزشکاران این بازی ها عبارت بودند از:
رتبه | ورزشکار | میزان تعامل |
---|---|---|
1 | کامیل موفات | 3.630165844 |
2 | Automne Pavia | 3.493200485 |
3 | یانیک آگنل | 3.303492472 |
4 | تونی استنگوت | 3.159489835 |
5 | کوجی موروفوشی | 2.878225256 |
6 | Evi Van Acker | 2.347440867 |
7 | Gneto Priscilla | 2.036763499 |
8 | جوردن ویبر | 1.920499423 |
9 | Didier Dinart | 1.814669697 |
10 | مک کیلا مارونی | 1.769424942 |
به طور کلی، فعالیت فیس بوک با 900 میلیون کاربر فعال نسبت به بازی های المپیک قبلی بسیار بیشتر بود. این بازیهای زمستانی 2010 را بیش از دو برابر کرد و 9 برابر بازیهای المپیک تابستانی 2008 (100 میلیون) بود. متوسط ورزشکار المپیک میانگین رشد صفحه هواداران 36٪ را داشته است.
برندها نیز در طول بازیها شکوفا شدند. شرکت بینالمللی فناوری اطلاعات Atos افزایش 1217 درصدی را تجربه کرد در حالی که P&G (حامی مالی که کمپین «متشکرم، مامان را اجرا کرد) شاهد افزایش 216 بود. ٪ افزایش، و کوکاکولا 126٪ افزایش داشت.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.