اعلانیه
اعلانیه

گزارش: درآمد تبلیغات موبایل یاهو 125 میلیون دلار

Yahoo!کارا Swisher در AllThingsD، که به نظر می رسد عرضه نامحدودی از خال ها و منابع در یاهو دارد، گزارش این بود که یکی از افراد داخل شرکت به او گفته است که درآمد تبلیغات موبایلی یاهو سالانه تنها 125 میلیون دلار است – با اکثر آنها که از جستجو می آید.

طبق گفته Swisher:

[D]درآمد مستقیم تلفن همراه تنها حدود 125 میلیون دلار در سال است که عمدتاً از درآمد جستجو در دستگاه های تلفن همراه است. در حالی که کاربران صفحات وب یاهو زیادی را بر روی تلفن های خود مصرف می کنند، که از نظر فنی می تواند آمار فروش را افزایش دهد، ارائه اکثر تبلیغات دسکتاپ ایجاد شده در تلفن همراه با درآمد قابل توجهی که یاهو برای موبایل نیاز دارد، یکسان نیست. /p>

از جهاتی، این قابل توجه است، با توجه به اینکه در یک نقطه یاهو چقدر از گوگل جلوتر بود. سال‌های آشفتگی داخلی و جابه‌جایی رهبری تلفات سنگینی را از نظر فرصت‌های از دست رفته در موبایل وارد کرده است. ماریسا مایر، مدیر عامل یاهو، ممکن است بتواند با تمرکز شدید خود بر روی تلفن همراه، این مشکل را اصلاح کند.

Mayer در مصاحبه های اخیر کمی در مورد موبایل صحبت کرده است. و یاهو چندین خرید مرتبط با تلفن همراه انجام داده است، بیشتر برای تیم ها.

با این حال، شرکت در این مرحله در حال بازی کردن است. در نظر بگیرید که در یک تماس قبلی، گوگل اعلام کرد که در حال حاضر سالانه 8 میلیارد دلار “نرخ اجرای موبایل” دارد که بیشتر آن از تبلیغات و احتمالاً تبلیغات جستجو به ویژه تشکیل شده است.

با این حال، اگر یاهو بتواند دارایی‌ها و برنامه‌های تلفن همراه خود را بهبود بخشد – یاهو میل و فلیکر جدید دو نمونه هستند – ممکن است بتواند یک پیشنهاد نسبتاً قانع‌کننده برای تبلیغ‌کنندگان ایجاد کند. این به این دلیل است که کاربران یاهو که وارد سیستم شده‌اند می‌توانند در همه دستگاه‌ها به گونه‌ای مورد هدف قرار گیرند که انجام آن برای شرکت‌هایی غیر از گوگل یا فیس‌بوک دشوار است. حتی Google که تلاش می‌کند همه را وادار به ورود به Chrome کند، در حین جابجایی مشتریان از دستگاهی به دستگاه دیگر با چالش‌هایی مواجه می‌شود.

توجه به این نکته مهم است که رقم 125 میلیون دلاری شایعه است. ما همچنین سطح یا کیفیت منبع را نمی دانیم. بنابراین، ما نمی دانیم که این رقم چقدر معتبر است. صرف نظر از این، این یک شرط مطمئن است که یاهو نسبتاً از بزرگترین رقبای خود در رقابت برای کسب درآمد از تبلیغات تلفن همراه عقب است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *