اعلانیه
اعلانیه

گزارش: درآمد تبلیغات موبایل فیس بوک در حال حاضر 20 درصد از کل

facebook-logo طبق گفته تحلیلگران مالی، درآمد سه ماهه چهارم فیس بوک (شامل پرداخت ها، کارمزدها) می تواند به 1.5 میلیارد دلار برسد. پلتفرم جستجو و بازاریابی اجتماعی Kenshoo می‌گوید که فقط بیش از 20 درصد (20.3 درصد) از درآمد تبلیغات شرکت اکنون از طریق تلفن همراه تأمین می‌شود.

بر اساس Kenshoo، بیش از یک دلار از هر پنج دلار تبلیغاتی که در فیس بوک خرج می شود، “در دستگاه های تلفن همراه تحویل می شود”.

داده‌های Kenshoo «از نمونه‌ای از تبلیغ‌کنندگان جهانی که از Kenshoo Social برای مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی فیس‌بوک ردیابی برداشت‌ها، کلیک‌ها و تبدیل‌ها استفاده می‌کنند، استخراج شده است. مجموعه داده‌ها بیش از 2 میلیون کلیک و تبدیل تبلیغات فیس‌بوک را پوشش می‌دهد که در نوامبر و دسامبر 2012 در طیف گسترده‌ای از بخش‌های عمودی از جمله خرده‌فروشی، خدمات مالی، نرم‌افزار، بازی، سرگرمی، و سفر ارائه شده است.»

Kenshoo توضیح داد که “موبایل” همچنین شامل تبلیغات نمایش داده شده در رایانه های لوحی است.

برخلاف همتایان جستجوی پولی خود، تبلیغات موبایلی فیس بوک هزینه بیشتری نسبت به تبلیغات نمایش داده شده در سایت رایانه شخصی فیس بوک دارند و کلیک های کمتری ایجاد می کنند. براساس داده های Marin Software.

Kenshoo همچنین گزارش داد که تبلیغات تلفن همراه در فیس بوک 70 درصد برتری بیشتری نسبت به تبلیغات دسکتاپ دارد.

در زیر میانگین هزینه هر کلیک برای تبلیغات در رایانه شخصی و تلفن همراه در فیس بوک آمده است. Kenshoo توضیح داد که تبلیغات روی رایانه شخصی به احتمال زیاد در مقایسه با تبلیغات تلفن همراه، 4X پنهان است. در اینجا تبدیل به گونه‌ای تعریف می‌شود که شامل موارد پسندیدن، نصب برنامه، ثبت رویداد یا سایر تراکنش‌ها باشد.

در مورد تبلت ها، iPad 97 درصد از هزینه/درآمد تبلیغات موبایلی فیس بوک را می بیند. اما در گوشی‌های هوشمند، اندروید سهم شیرها را به خود اختصاص می‌دهد: ۷۱ درصد تا ۲۹ درصد برای آیفون.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *