اعلانیه
اعلانیه

گزارش: خدمات تصویر بیرونی بعدی در لیست بازدید توییتر

twitter-camera-images-200اگر یکی از آن سرویس های تصویر شخص ثالثی هستید که با توییتر کار می کند، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که به فکر کردن در مورد محوری

از قبل دور واگن های API خود را به ضرر LinkedInکرده است. > کاربران، کاربران اینستاگرام، و خشم بسیاری با دور اکوسیستم توسعه دهندگان، به نظر می رسد توییتر در مرحله بعدی شرکت هایی مانند TwitPic را رها کند. ، yFrog و سایر خدمات تصویر.

طبق BuzzFeed، توییتر در شرف حذف شدن است پشتیبانی از خدمات تصویر شخص ثالث از برنامه های رسمی آن – شاید در دور بعدی به روز رسانی برنامه ها.

نوآ اورت، بنیانگذار TwitPic، به BuzzFeed می‌گوید که اقدام توییتر «یکی از آن چیزهایی است که ما فکر می‌کردیم در راه است» و می‌گوید «ممکن است یک ضربه مرگبار بزرگ برای شرکت‌های کوچکتر باشد».

این نوشته مدتی است که روی دیوار است، بنابراین حتی آن شرکت‌های کوچک‌تر نیز باید انتظار داشته باشند که توییتر چنین کاری را انجام دهد و به زودی. این شرکت در تمایل خود برای کنترل هر چه بیشتر تجربه کاربری واضح بوده است – ایده این است که تجربه کاربری ثابت نه تنها برای کاربران توییتر بهتر است، بلکه درآمدزایی برای توییتر نیز آسان‌تر است.

BuzzFeed می گوید که توییتر قبلاً با ارائه دهندگان تصویر تماس گرفته است که تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.

سخنگوی توییتر وقتی در مورد مقاله BuzzFeed سؤال شد، هیچ نظری به ما نداد.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *