اعلانیه
اعلانیه

گروه‌های حریم خصوصی از دادگاه می‌خواهند تا حل و فصل Google را رد کند، ادعا می‌کنند که مشکلات حریم خصوصی را برطرف نمی‌کند

computer-internet-legal-law-featuredماه گذشته، گوگل با پرداخت 8.5 میلیون دلار به یک صندوق تسویه حساب به دلیل دعوی موافقت کرد. ادعا می کند که سایت بدون کسب رضایت از کاربران، اطلاعات خصوصی موجود در جستارهای جستجوی کاربر را به اشخاص ثالث داده است یا به آنها اطلاع دهید که اطلاعات در حال اشتراک گذاری است. تایید دادگاه برای حل و فصل برای امروز برنامه ریزی شده بود، اما پنج گروه حریم خصوصی ایالات متحده درخواست کرده اند که حل و فصل انجام نشود. پذیرفته شد.

PCWorld گزارش می دهد که Electronic مرکز اطلاعات حریم خصوصی، مرکز دموکراسی دیجیتال، سازمان دیده‌بان مصرف‌کننده، خانه تسویه حریم خصوصی بیماران و حقوق خصوصی یک نامه مشترک که از دادگاه می‌خواهد توافقنامه پیشنهادی Google را رد کند.

طبق گفته PCWorld، وجوه تسویه حساب توسط گروه مشخصی از سازمان‌های مربوطه اختصاص می‌یابد، و Google «کاربران را از رفتار خود مطلع می‌کند تا کاربران بتوانند انتخاب‌های آگاهانه‌ای داشته باشند» هنگام استفاده از سایت برای انجام جستجو.

>

گروه‌های حفظ حریم خصوصی که پیش‌نویس نامه را تهیه کرده‌اند می‌ترسند که تسویه حساب Google نتواند غول جستجو را وادار کند که شیوه‌های تجاری خود را به نفع کاربران خود اصلاح کند و سازمان‌هایی که می‌خواهند پرونده را حل و فصل کنند و هزینه‌های خود را دریافت کنند، «اولویت مالی شخصی خود را داده‌اند. منافع بالاتر از منافع طبقه.”

سایت شریک ما Search Engine Land اطلاعات بیشتری درباره پرونده اصلی و درخواست گروه‌های حریم خصوصی برای تسویه حساب Google را رد کنید.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *