اعلانیه
اعلانیه

کوکاکولا رنگین کمان های غول پیکر ایجاد می کند تا به آفریقای جنوبی کمک کند بیست سال دموکراسی را جشن بگیرد

coke_south_africa_rainbow

در اینجا مقداری شادی از کوکاکولا برای روشن کردن روز و روحیه شما آورده شده است. بیست سال پیش آفریقای جنوبی اولین انتخابات دموکراتیک خود را برگزار کرد و نلسون ماندلا به ریاست جمهوری برگزیده شد. و اسقف دزموند توتو اصطلاح “ملت رنگین کمان” را ابداع کرد.

رنگین کمان، البته، نشان دهنده تنوع کشور و دستاوردهای فراوان آن است. برای جشن گرفتن بیستمین سالگرد و برجسته کردن تنوع کشور، کوکاکولا رنگین کمان غول پیکری را در بالای ساختمان پوشیده شده با بیلبورد خود در ژوهانسبورگ با استفاده از جادوگری فناوری، توپ های آب پرقدرت، خورشید و یک کوله جادو ایجاد کرد.

این برند همچنین این رنگین کمان ها را در بالای بیلبوردهای متعدد خود در سراسر منطقه ایجاد کرد. و برای اینکه همه چیز سرگرم‌کننده‌تر شود – و کنجکاوی مردم در مورد آنچه در انتهای رنگین کمان وجود دارد فرونشاند – برخی از نصب‌ها رنگین کمان را به زمین آوردند که منجر به برخی شوخی‌های آبی جشن شد.

واضح است که این مربوط به فروش قوطی‌های کوکاکولا نیست. و این چیز بسیار خوبی است زیرا هر کاری که یک برند انجام می دهد همیشه نباید در مورد فروش باشد. در عوض، در این مورد، در مورد برندی است که میل بسیار مورد نیاز یک کشور را برای جشن گرفتن موفقیت سخت خود تقویت می کند. زیرا همانطور که همه ما می دانیم، برای مدت طولانی همه چیز برای آفریقای جنوبی عالی نبود.

[youtube]http://youtu.be/ptRLbEbMMSg[/youtube]


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *