اعلانیه
اعلانیه

google-g-logoبا ادامه بحث پس از اعلام یک گسترش گوگل رویکرد جدید به سیاست حفظ حریم خصوصی خود در روز سه شنبه، این شرکت بیانیه ای نسبتاً مختصر صادر کرده است که همچنین گزارش هایی مبنی بر وجود سؤالاتی در کنگره در مورد تغییرات Google را تأیید می کند.

در یک پست کوتاه وبلاگ، بتسی ماسیلو، مدیر خط مشی Google می‌گوید Google برای پاسخ‌گویی به سؤالات کنگره «نظاره‌گر(های) آینده» است. این در پاسخ و تأیید گزارش قبلی رویترز است که کمیته انرژی و بازرگانی مجلس نمایندگان آمریکا می‌خواهد درباره سیاست حفظ حریم خصوصی گوگل با گوگل صحبت کند. از مقاله رویترز:

در نامه‌ای به لری پیج، مدیر اجرایی گوگل، قانون‌گذاران گفتند که اعلامیه شرکت «سوالاتی را در مورد اینکه آیا مصرف‌کنندگان می‌توانند از سیستم اشتراک‌گذاری داده جدید در سطح جهانی یا در سطح جهانی انصراف دهند، ایجاد می‌کند. بر اساس محصول به محصول.”

پست وبلاگ Masiello همچنین “داستان واقعی” را در مورد آنچه Google اعلام کرده است، با این نکته نسبتاً خشمگین ارائه می دهد:

ما کارها را ساده‌تر می‌کنیم و سعی می‌کنیم در این مورد پیشرو باشیم. دوره.

هیچ اطلاعاتی وجود ندارد که Google و کمیته مجلس نمایندگان چه زمانی یا چگونه ممکن است این پرسش و پاسخ را داشته باشند، چه از طریق شنیدن یا بیانیه های کتبی.

پس‌نویس: اطلاعیه کمیته مجلس نمایندگان اکنون به صورت آنلاین در دسترس است، و شامل پیوندی به نامه (PDF) ارسال شده به لری پیج را دانلود کنید. همچنین، The Hill گزارش می کند آن عضو کمیته، نماینده ادوارد مارکی قصد دارد از FTC بخواهد تغییرات حریم خصوصی Google را بررسی کند، اگرچه در نامه کمیته به آن اشاره نشده است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *