اعلانیه
اعلانیه

کمپین “Scroogled” مایکروسافت علیه جیمیل برنده 0.002٪ از کاربران شد

Scroogled شده است یک هفته از زمانی که مایکروسافت به جیمیل حمله کرد و «Scroogled” کمپین Gma را به تصویر می کشد به عنوان یک هیولای حریم خصوصی که ایمیل های شما را برای اهداف تبلیغاتی می خواند. چگونه کار می کرد؟ تا به امروز، دادخواست مورد حمایت مایکروسافت علیه اقدامات Gmail حدود بیش از 6000 امضا به دست آورده است – معادل حدود 0.002٪ از پایگاه کاربران Gmail.

دادخواست به هیچ جا

در سایت Scroogled، مایکروسافت از افراد دعوت می‌کند تا یک دادخواست. در هفته ای که به پایان رسید، حدود 5600 امضا جمع آوری شد:

Scroogled Petition

این به سختی پاسخ قاطعانه ای نیست، به خصوص با توجه به اینکه پایگاه کاربر Gmail بین 300 میلیون به 425 میلیون کاربر. گرد کردن 6000 امضا و استفاده از کمترین رقم 300 میلیون به این معنی است که به طور بالقوه، 0.002٪ از کاربران Gmail از این دادخواست برای پیوستن به اعتراض مایکروسافت استفاده کرده اند.

البته، همه کسانی که امضا می‌کنند کاربر Gmail نیستند، همانطور که در زیر بیشتر توضیح خواهم داد. و اگر جیمیل بیش از 300 میلیون کاربر داشته باشد، درصد کاربران جیمیل که این طومار را امضا می کنند حتی کمتر خواهد بود. اما در حال حاضر آنقدر کوچک است که یک میلیون، ده میلیون یا حتی 100 میلیون می دهد یا می گیرد، کاملاً واضح است که کاربران Gmail از این درخواست حمایت نمی کنند.

هدف مایکروسافت رسیدن به 25000 امضا است. با توجه به اینکه در حال حاضر حدود 325 امضا در روز تولید می کند، ممکن است تا دو ماه دیگر به آنجا برسد. نمودار روز به روز:

Scroogled Signatures

اگر هدف این بود که مردم واقعاً علیه جیمیل قیام کنند، می‌توانم بگویم که کمپین Scroogled یک شکست بسیار بزرگ است. حتی یک تبلیغ Scroogled که بعد از اینکه State Of The Union در روز سه‌شنبه کاهش را معکوس نکرد، در CNN پخش شد. از اولین روز کامل فعالیت سایت، در 7 فوریه، تا دیروز، زمانی که تعداد امضاها به سختی از روز سه‌شنبه بالاتر رفت، کاهش، کاهش و کاهش داشته است.

برای به دست آوردن ارقام نمودار بالا، طومار را مرور کردم — «با حمایت ناشناس» — و بررسی کردم که هر روز چند امضا ثبت شده است.

نظرات: از دیوانه تا نگران

با این حال، بسیار جذاب‌تر از اعداد این است که متأسفانه بسیاری از افراد دیوانه و گیج – در کنار افراد صادقانه نگران – به نظر می‌رسد که درخواست‌های آنلاین را امضا می‌کنند. این با خواندن برخی از نظرات باقی مانده مشخص می شود.

مایکروسافت یک نقطه دارد

من همه نظرات را نخواندم – و نتوانستم – بخوانم. اما من تعدادی از صفحات را مرور کردم تا صفحاتی را جستجو کنم که به طرق مختلف طنین انداز شده بودند. شاید با یکی شروع می‌کنم که ممکن است باعث شود بسیاری از افراد، حتی طرفداران Google، سر خود را به نشانه موافقت تکان دهند:

مدتی است که این موضوع مطرح بوده است، در اکانت جیمیل دیگرم، ایمیلی مبنی بر مرگ بهترین دوستم از سرطان فرستادم، و شما تبلیغ آمریکایی را گذاشتید. انجمن سرطان، که واقعاً از خط عبور می کند. — نام نمایش داده نشد، NJ، #4975، 19:43، 11 فوریه

Gmail قرار است از نمایش تبلیغات هدفمند برای محتوایی که ممکن است نامناسب تلقی می شود. شاید برای برخی، یک تبلیغ برای یک موسسه خیریه سرطان که با ایمیلی درباره مرگ فردی بر اثر سرطان راه اندازی شده باشد، مرتبط و شاید حتی مفید تلقی شود. با این حال، من فکر می‌کنم بیشتر مردم نمی‌خواهند تبلیغاتی را در اطراف هر ایمیلی که درباره شخصی که می‌دانند در حال مرگ دریافت می‌کنند، ببینند.

به هر حال، پس از نظر، نام شخص (در صورت ارائه)، مکان او، شماره امضا (این 4975 نفری بود که دادخواست را امضا کرد) و تاریخ و زمان امضای آن است.

خداحافظ جیمیل!

تعداد زیادی از افرادی بودند که گفتند Gmail را ترک می‌کنند، مانند این موارد:

من نمی دانستم که گوگل ایمیل های من را می خواند، من دیگر به آنها اعتماد ندارم. من دارم حسابم رو باهاشون میبندم — دکتر احمد جمال، یمن، #2165، 04:39، 08 فوریه

من ایمیل ایمیل خود را به چیزی غیر از gmail منتقل می کنم. پایان داستان. — آقای راد سگویا، تگزاس، #4961، 18:57، 11 فوریه

خب، اگر می‌خواهید با من اینگونه رفتار کنید، ممکن است هر دو حساب Google خود را لغو کنم! تو بدبختی، گوگل! تلاش برای اسکروگل کردن ما! — آقای ریچارد کلیفورد، MA، #5130، 09:38، 12 فوریه

تهدید برای ترک

همچنین افرادی بودند که به وضوح از کمپین Scroogled ناراحت بودند، اما آنقدر ناراحت نبودند که واقعاً بگویند Gmail را برای Outlook ترک می‌کنند. در عوض، به نظر می‌رسید که آن‌ها معتقد بودند امضای دادخواست مایکروسافت ممکن است گوگل را وادار کند که هدف‌گذاری تبلیغات را کنار بگذارد:

لطفاً لطفاً این کار را متوقف کنید. یا من به Outlook تغییر می کنم. – نام نمایش داده نشده است، سنگاپور، #108، 00:04، 07 فوریه

گوگل اگر این کار را متوقف نکنید، از outlook استفاده خواهم کرد. — آقای نیک کولتیس، یونان، #142، 00:49، 07 فوریه

من در حال کار بر روی جایگزینی همه سرویس‌ها و برنامه‌های Google هستم که استفاده می‌کنم تا زمانی که خط‌مشی‌های رازداری را تغییر دهند. — تام بنت، شناسه، #149، 00:55، 07 فوریه

من 2 حساب ایمیل با Google دارم، یکی شخصی تر و دیگری برای “تجاری”. من متوجه تبلیغاتی شده ام که مربوط به رشته تحصیلی من است و واقعاً از اینکه گوگل ایمیل های من را مرور می کند قدردانی نمی کنم!!! من در حال ارتقاء رایانه خود هستم و به استفاده از کروم فکر می کردم اما اکنون در حال بررسی حذف حساب های Google خود هستم. — پائولا رابرتس، OH، #2424، 08:06، 08 فوریه

به هر حال، اکنون زمان خوبی برای ذکر این نکته است که هرگونه اشتباه املایی یا دستوری دقیقاً همانطور که در دادخواست نشان داده شده است.

این کار را با ایمیل واقعی انجام نمی دهید

به نظر می‌رسد بسیاری از مردم تصور می‌کنند که ارائه‌دهندگان ایمیل خصوصی به نحوی با خدمات پستی دولتی برابری می‌کنند، که معمولاً به جز در برخی شرایط محدود از باز کردن نامه‌ها جلوگیری می‌شود. شاید برای یک قانونگذار در اینجا علوفه‌ای وجود داشته باشد تا از ایمیل‌هایی که حتی توسط شرکت‌های خصوصی اداره می‌شوند، محافظت قانونی بهتری ارائه کند. برخی از نظرات:

می‌دانم که در محل کار و خانه از جی‌میل استفاده می‌کنم، اما نگاه کردن به ایمیل‌هایم به همان اندازه بد است که نامه‌های صندوق پستی همسایه‌ام را باز می‌کنم و بر اساس آنچه در داخل آن است، چیزهایی به او می‌فروشم. هنوز هم اشتباه است و هیچ مقدار دلار بازاریابی آن را تغییر نمی دهد. – نام نمایش داده نمی شود، OK، #117، 00:20، 07 فوریه

اگر نامه شخصی را از صندوق پستی خانه او باز کنید، جرم است. هیچ تفاوتی بین باز کردن نامه شخصی از صندوق پستی خانه و باز کردن ایمیل شخصی از صندوق ورودی وجود ندارد. حتی پستچی هم نمی تواند از روی ناخواسته نامه من را باز کند. من از گوگل می خواهم که فوراً از این عمل منفور دست بردارد. — آقای سیریل هندل، ویرجینیا، #765، 09:14، 07 فوریه

من نمی‌دانستم که محتوای ایمیل یک شخص توسط بخش بازاریابی Google مورد توجه قرار گرفته است. من بسیار ناامید هستم، و به محض اینکه بتوانم، تمام ایمیل ها را به Outlook تبدیل می کنم. ایمیل باید به اندازه محتوای ارسال شده از طریق USPS خصوصی باشد. آیا این بدان معناست که مکالمات ما از طریق Google Voice نیز شنیده می شود؟ — خانم جانل هفلین، FL، #2190، 05:01، 08 فوریه

برای من، دانستن این است که هرکسی که من نیستم از صندوق پستی فیزیکی من عبور کند، جرم فدرال است. گوگل چه تفاوتی دارد؟ من مطمئن هستم که آنها یک تیم حقوقی دارند که توضیح دهند که “هیچ هویتی فاش نمی شود / فاش نمی شود / همه چیز ناشناس می ماند”، اما به شما اطمینان می دهم که اگر همان قول را از طرف شرکت صندوق پستی به من داده شود و آنها پاکت های آدرس من را باز کنند، قبل یا بعد از من، جای دیگری می رفتم. در واقع می خواهم آنها را دستگیر کنند. قانون فدرال 18 USC بخش 1702 فصل 83 از عنوان 18 کد فدرال: http://www.law.cornell.edu/uscode/text/18/1702 — آقای جم گی، کالیفرنیا، #4004
07:16، 10 فوریه

ایمیل باید همان حریم خصوصی پست پستی را داشته باشد. باز کردن نامه پستی شخصی یک تخلف فدرال است. اگر مرور جیمیل غیرقانونی نیست، مطمئناً اخلاقی نیست. غارت نامه های ما را فقط برای فروش تبلیغات متوقف کنید. — نام نمایش داده نشد، SC، #4986، 20:23، 11 فوریه

من نمی‌خواهم کسی ایمیل من را بخواند. این درست نیست و درست نیست. هیچ کس نمی تواند نامه فیزیکی من را بخواند (که خلاف قانون است) چرا باید بتواند نامه های من را بخواند. — نام نمایش داده نشد، CA، #5297، 20:39، 12 فوریه

آمریکا!!!

همچنین نظراتی از سوی برخی وجود داشت که معتقد بودند حق ایمیل خصوصی به نحوی در قانون اساسی ایالات متحده گنجانده شده است. یا اعلامیه استقلال، که در واقع به آمریکایی ها حقوق نمی دهد. یا اصول کنفدراسیون که با قانون اساسی ایالات متحده جایگزین شد. یک نمونه:

این یک خشم است! در حال حاضر، این هنوز یک کشور رایگان است. پس لطفا بس کنید! — خانم رونی اسپنسر، PA، #356، 04:40، 07 فوریه

بینی خود را از امور خصوصی من دور نگه دارید. در غیر این صورت، ممکن است با هر کسی که می شناسم تماس بگیرم تا آنها را در مورد این تجاوز غیرقانونی به حریم خصوصی راهنمایی کنم! من می توانم افراد زیادی را از گوگل دور کنم! و ما به عذرخواهی شما نیاز داریم!! با احترام، من — نام نمایش داده نشد، MN، #1926، 00:31، 08 فوریه

GOOGLE، اگر این کار را انجام می دهید، آن را متوقف کنید! شما حقوق من را نقض می کنید. غیرقانونی است! — نام نمایش داده نشد، CA، #2828، 14:59، 08 فوریه

رفتن به زندان همه افسران google قانون اساسی ایالات متحده و مواد کنفدراسیون را مطالعه کردند. اعلامیه استقلال — آقای برایان فرگوسن، IL، #4687، 07:29، 11 فوریه

حق حفظ حریم خصوصی آزادی آمریکایی بودن است. اسکن ایمیل برای کسب سود، فرار کامل از این آزادی است. اگر گوگل می خواهد از سیستمی استفاده کند که ایمیل را برای تبلیغات اسکن می کند، اجازه بگیرید و ثروت را مانند تبلیغات گوگل به اشتراک بگذارید. — نام نمایش داده نشد، NY، #4841، 12:09، 11 فوریه

فراتر از آمریکا

برخی در خارج از ایالات متحده نیز احساس کردند که دارای یک حق اساسی برای حفظ حریم خصوصی هستند که به نوعی نقض شده است:

Google از ایمیل من عبور نمی کند!!!!این خلاف حق من برای حفظ حریم خصوصی است!! — نام نمایش داده نشد، یونان، #134، 0:44، 07 فوریه

برای سود پولی خود، از طریق ایمیل های من استفاده نکنید! من تروریست نیستم!!! — آقای Harish Kumar Sreenivas، هند، #244، 03:03، 07 فوریه

ایمیل من خصوصی است، نه برای این که شما برای کسب درآمد از آن جست و جو کنید، من حسابم را حذف خواهم کرد — آقای رابرت ملور، بریتانیا، #684، 08:44، 07 فوریه

تئوری توطئه

دو مورد زیر باعث شد من لبخند بزنم. Google یا با سیا کار می کند یا با سیا در حال تحقیق است.

تو گوگل سر بزن! ما می دانیم که شما با سیا و NSA در حال همکاری هستید. بودجه فرشته خود را از کجا گرفتید؟ — James Baker، CA، #126، 00:35، 07 فوریه

اگر این درست باشد که Google از طریق ایمیل‌ها استفاده می‌کند، من شکایتی را ارائه خواهم داد که همه ما مالک Google خواهیم بود. من این موضوع را با مقامات ایالتی و فدرال در میان گذاشته ام. که سیا در حال بررسی گوگل به عنوان یک سازمان تروریستی مخفی احتمالی است. — دکتر مایکل هوویس، PA، #296، 03:55، 07 فوریه

قدرت های بالاتر دیگری نیز در ارتباط با ایمیل وجود دارد:

من از طریق جیمیل خود خوانش های روانی انجام می دهم و برای من و مشتریانم بسیار شخصی است… بهتر است نخوانم. — نام نمایش داده نشد، TN، #5509، 14:19، 13 فوریه

بسیار گیج شده

بعضی از مردم نمی‌دانستند به چه چیزی اعتراض می‌کنند. این سایت مخالف نمایش تبلیغات هدفمند گوگل در کنار ایمیل ها در جیمیل بود. برخی فکر می‌کردند که این بدان معناست که در عوض ایمیل‌های هرزنامه، نامه‌های ناخواسته یا تبلیغات پاپ‌آپ دریافت می‌کنند:

لطفاً ارسال تبلیغات به حساب جیمیل من را متوقف کنید. من به اندازه کافی نامه های ناخواسته دریافت می کنم و نیازی به استرس اضافی ندارم. متشکرم. — خانم شریل دانل، PA، #3375، 08:01، 09 فوریه

ما در حال حاضر به نامه‌های ناخواسته زیادی دسترسی داریم — آقای جان فلیتی، کالیفرنیا، #3671، 16:01، 09 فوریه

من از gmail برای کسب و کار و مدرسه استفاده می کنم زیرا این چیزی است که کالج من برای دسترسی به رویدادهای مرتبط با دانشگاه از آن استفاده می کند. من نمی‌خواهم وقتی به معلمی ایمیل می‌زنم یا ایمیل‌های تجاری را بررسی می‌کنم، تبلیغات ظاهر شوند. اگر دانشگاه من نیازی به استفاده از جی‌میل برای آنها نداشت، من همین الان از جی‌میل انصراف می‌دادم – Devin Gobber، NE، #4500، 00:53، 11 فوریه

ضد مایکروسافت

برای یک دادخواست علیه Google، معلوم می‌شود که برخی آن را امضا می‌کنند تا در واقع ناراحتی خود را از مایکروسافت در مورد کل کمپین «Scroogled» ابراز کنند. برخی از نظرات:

مایکروسافت اکنون اطلاعات شخصی من را می خواهد؟ این چه تفاوتی با گوگل دارد که ایمیل شما را ارسال می کند؟ — anon ymous، هلند، #212، 02:22، 07 فوریه

Google هنوز نوآور است در حالی که مایکروسافت سعی می کند آنها را سیاه کند؟ مایکروسافت، دست به کار شوید و به جای اینکه بگویید گوگل بد است، چیز خاصی بسازید. اگر محصول شما نوآورانه باشد، کاربران به Outlook تغییر خواهند کرد. — Dr. S K، هلند، #280، 03:43، 07 فوریه

از بحث در اخبار هکر، جونتو بیان می‌کند: اگر به Outlook.com وارد شوید (که بسیار کند است)، صفحه تنظیمات زیر را نیز از نماد چرخ دنده پایین سمت راست در دسترس خواهید یافت: https://data .choice.microsoft.com/mydata/UserInterests در زیر «داده‌های من»، جستجوهای Bing را ذخیره می‌کند و «علاقه‌های» شما را حدس می‌زند. دقیقا چگونه این کار را انجام می دهد؟ از نظر عملیاتی، Outlook.com یا Hotmail چقدر با گوگل متفاوت است؟ هر دو رایگان هستند و هیچ چیز در این دنیا رایگان نیست. بنابراین، مایکروسافت نیز زاویه دارد. با جستجوی بیشتر، اطلاعاتی در مورد تبلیغات مایکروسافت پیدا خواهید کرد، چیزی که من به خاطر ندارم فعالانه در آن شرکت کرده باشم، اما به نظر می رسد که برای آن ثبت نام کرده ام: https://data.choice.microsoft.com/MyChoices/MSAdvertising. و من نقل قول می کنم: > درباره تبلیغات مایکروسافت > با داشبورد داده های شخصی مایکروسافت (بتا)، می توانید با اجازه ندادن به Microsoft Advertising برای استفاده از اطلاعات شما، تبلیغات شخصی را در وب سایت هایی که از پلتفرم تبلیغاتی مایکروسافت استفاده می کنند، دریافت نکنید. > اطلاعاتی که توسط Microsoft Advertising استفاده می شود > پلت فرم تبلیغاتی مایکروسافت، تبلیغات شخصی سازی شده را بر اساس انواع مختلف اطلاعات، از جمله اما نه محدود به موارد زیر، سفارشی می کند: > جستجوهای Bing > علایق > نمایه > اجازه ندادن به Microsoft Advertising برای استفاده از اطلاعات شما به چه معناست؟ > خب، اولاً، به این معنا نیست که دیگر تبلیغات را متوقف کنید یا تبلیغات کمتری ببینید. اما، به این معنی است که تبلیغاتی که دریافت می‌کنید دیگر توسط Microsoft Advertising شخصی‌سازی نمی‌شوند. مایکروسافت به جمع آوری اطلاعات برای استفاده های دیگر، مانند ارائه محتوایی که برای شما شخصی سازی شده است، ادامه خواهد داد. به عنوان مثال، مقالات خبری نمایش داده شده در MSN و نتایجی که هنگام جستجوی به روز رسانی نرم افزار به دست می آورید. — خانم اسکارلت اوگلد، FL، #376، 05:09، 07 فوریه

GOOGLE بهترین است، چشم‌انداز وحشتناک است، چه کسی اهمیت می‌دهد که شما را “نقاب” کنند، شما را نمی‌کشند. مایکروسافت آن را مکش! — آقای Google عالی است، چشم انداز بد است، CO، #1063، 12:01، 07 فوریه

مایکروسافت سعی می کند عشق شما را بخرد. شکست می خورد. خاموشش می کند. به چیزی به همان اندازه لنگ فکر می کند. دوباره تلاش می کند. دوباره شکست می خورد. تکرار. — آقای بیل گیتس، اردن، #1092، 12:18، 07 فوریه

مایکروسافت یک شرکت رقت انگیز است! به جای استفاده از کمپین های تبلیغاتی منفی، خدمات خود را بهبود ببخشید، شاید در این صورت محو شدن در ابهام متوقف شوید! —  S. Sandberg، CA، #1580، 18:41، 07 فوریه

می‌دانم مایکروسافت می‌خواهید چه کاری انجام دهید، اما کمپین منفی حسن نیت شما را از دست می‌دهد — نام نمایش داده نمی‌شود، TX، #2435، 08:20، 08 فوریه

بزرگترین نظر: بدون نظر

نگاهی به نظرات بالا و نشان دادن آنها به عنوان دلیلی برای نگرانی در مورد Gmail آسان است. مطمئناً تعدادی وجود دارد. مطمئناً، Google می‌تواند گزینه‌های انصراف موجود (علی‌رغم گفته‌های مایکروسافت) را برای استفاده آسان‌تر کند، همانطور که قبلاً پوشش دادم.

اما کامنت بسیار بزرگ‌تری که نشان داده نمی‌شود، اصلاً «بدون نظر» از سوی صدها میلیون کاربر Gmail است. آنها با خروج از جیمیل علیه جیمیل رای نمی دهند. مطمئناً به نظر نمی رسد که با امضای خود رای دهند. این سکوت باید در کنار شکایات عملاً بی‌اهمیتی که عریضه جمع‌آوری می‌کند، حساب شود.

ممکن است با ادامه تبلیغات کمپین مایکروسافت، امضاها جمع شوند. شاید مایکروسافت ممکن است احساس کند که از راه های دیگر روابط عمومی مثبتی را برای خود به دست می آورد. اما، از آن‌چه من می‌بینم، این اساساً تأثیری بر روی تغییر افراد از Gmail به Outlook ندارد.

Irony: سایت پتیشن تبلیغات را هدف قرار می دهد

همچنین، هشدار کنایه. کسانی که این طومار را امضا می کنند، این کار را از طریق سرویسی به نام Care2 انجام می دهند که یک بخش کامل در حریم خصوصی خود دارد خط مشی توضیح می دهد که چگونه، با دانستن بیشتر در مورد کاربرانش، می تواند واسطه بهتری برای کمک به تبلیغ کنندگان برای هدف گذاری بهتر باشد.

این به معنای خواندن ایمیل نیست، اما به نوعی، من گمان می‌کنم که بسیاری از کسانی که طومار ضد Google را امضا می‌کنند، هنوز آن را خیلی دوست ندارند. در واقع، یکی از امضاکنندگان اخیر طومار اصلاً دوست نداشت که اطلاعات شخصی بگذارد:

اول از همه، اجازه دهید بگویم که برایم آزاردهنده است که متوجه شوم این نظرسنجی که مخالف گوگل از طریق ایمیل من برای فروش تبلیغات است، از من می خواهد تا نام خود را ارائه کنم. ، آدرس و شهر و ایالتی که در آن زندگی می کنم، به منظور اعتراض به نقض حریم خصوصی من توسط Google. چه دلیلی برای نیاز به این اطلاعات از من دارید تا بتوانم یک دادخواست علیه گوگل امضا کنم؟ فقط یک مشاهده که باعث می‌شود سرم را خارانم، زیرا اینطور به نظر می‌رسد که شما نیز به دلایل خود اطلاعات شخصی من را می‌خواهید. آیا می توانید قبل از اینکه بتوانم این دادخواست را تکمیل کنم به دلایلی که چرا به اطلاعات شخصی من نیاز دارید، بپردازید؟

با توجه به این که، با سرقت هویت و امکان دسترسی به اطلاعات شخصی من و فروش آن به بازاریاب‌های تلفنی، به غیر از کارفرمایان بالقوه، من از کسی که ایمیل شخصی من را جمع‌آوری می‌کند یا جستجوهایی را برای تبدیل شدن به بخشی از آنها قدردانی نمی‌کنم. پایگاه داده علاوه بر این، اگر قرار است کسی از اطلاعات شخصی من سود ببرد، باید من باشم.

بنابراین، اگر گوگل و هر کس دیگری که این کار را انجام می‌دهد، مایل باشد که من را برای بخش اقتصادی منصفانه کاهش دهد، من می‌خواهم این عمل خطرناک بالقوه را متوقف کنند. و دقیقاً چه زمانی دولت قرار است به مردم اجازه دهد اطلاعات شخصی ما را جمع‌آوری کنند تا خدا می‌داند چه کاری انجام دهند؟ من فکر می‌کردم که ما حق داشتن مقدار مشخصی از حریم خصوصی را داریم، به‌ویژه زمانی که به افراد اجازه جمع‌آوری یا اشتراک‌گذاری اطلاعات خصوصی خود را نداده‌ایم.

به‌طور جدی، این باید متوقف شود، اما تا زمانی که میلیون‌ها نفر از مردمی که از اینترنت استفاده می‌کنند متوجه خطرات نشده و تصمیم نگیرند برای متوقف کردن این موضوع متحد شوند، این کار متوقف نمی‌شود. — Jay Daman، نیویورک، #5565، 18:46، 13 فوریه

طنز بیشتر: مایکروسافت از ردیابی شخصی برای ارائه تبلیغات Scroogle استفاده می کند

آخرین ذره طنز. این تبلیغ Scroogled را که در وب‌سایت Los Angeles Times دریافت کردم، در نظر بگیرید:

scroogled ad at LA Times

چرا آن تبلیغ را دریافت کردم؟ دلیلش این است که ابتدا به سایت Scroogled رفتم، سپس به وب سایت LA Times رفتم، و مایکروسافت از چیزی استفاده می کند که “retargeting” برای ردیابی زمانی که در وب سایت های دیگر هستم و پیام آن من (یا هر کسی) را هدف قرار می دهد.

در این مورد، به نظر می‌رسد مایکروسافت از شبکه AdSense خود گوگل برای انجام این کار استفاده می‌کند، اگرچه سایر شبکه‌های تبلیغاتی نیز این ویژگی را دارند. اگر می‌دانید روی آن نشان‌واره «AdChoices» در سمت راست بالای آگهی کلیک کنید، یک انصراف وجود دارد. انجام این کار بر اساس فعالیت مرور شما، نحوه ردیابی شما را بیشتر توضیح می دهد.

scroogled ad opt-out

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که هدف‌گیری مجدد می‌تواند مردم را بیازارد. اما برای تبلیغ کنندگان، می تواند بسیار موثر باشد. با این حال، در این مورد، احتمالاً انتخاب عاقلانه ای برای استفاده نیست. مایکروسافت ردیابی افراد به منظور انتشار پیام خود مبنی بر اینکه گوگل تبلیغات را به ایمیل هدف قرار داده است، نوعی خودشکستگی است.

پست‌اسکریپت: به‌موقع روز ولنتاین، مایکروسافت یک ویدئوتبلیغ جدید Scroogled دارد. > نشان دادن یک کارمند پست Gmail در حال باز کردن نامه های عاشقانه و درج آگهی:

[youtube width=”560″ height=”315″]https://www.youtube.com/watch?v=wC1l4t2JHRs[/youtube]

مقالات مرتبط


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *