سال گذشته، Budweiser قبل از اینکه نیوانگلند پاتریوتز و سیاتل سیهاوکز به میدان بروند، برنده بازی آنلاین Super Bowl با جایگاه «سگ گمشده» شد، بیش از هفت میلیون بازدید و 300000 کنش اجتماعی ایجاد کرد.
برای کمپین Super Bowl 50، این برند با تبلیغی که هدفش مبارزه با رانندگی در حالت مستی است، مسیر جدیدی را در پیش گرفته است. یکی از نمایندگان Budweiser گفت که نقطه “Simply Put” این برند با بازی هلن میرن، هنرپیشه، به موضوع رانندگی در حالت مستی با لحنی ساده و غیرمتعارف می پردازد که هیچ برند یا PSA تاکنون از آن استفاده نکرده است.
در آگهی، میرن با شیوایی توضیح میدهد که چگونه «… «ما» جمعی از اینکه مردم هنوز در حالت مستی رانندگی میکنند گیج شدهاند.
آگهی با هشتگ #GiveADamn و طبق گزارشی از Adweek، Budweiser با توییتر برای ایجاد یک ایموجی مارک شریک شده است و قصد دارد تا 1 میلیون دلار به برنامه های سواری ایمن کمک کند و هر بار که هشتگ توییت می شود یک دلار می دهد. .
Budweiser’s “Simply Put”
Adweek گزارش می دهد که دومین تبلیغ Super Bowl Budweiser، با عنوان “Not Backing Down”، اسب های معروف Clydesdale این برند را نشان می دهد، اما قبل از بازی منتشر نخواهد شد.
لیست کامل تبلیغکنندگان Super Bowl 50 Marketing Land و کمپینهای آنها را در این آدرس ببینید: تبلیغ کنندگان Super Bowl 50: این برندها آماده بازی تجاری هستند.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.