اعلانیه
اعلانیه

کارمندان خانه یاهو اکنون باید در محل کار کنند یا در غیر این صورت…

yahoo-homeکارا سویشر گزارش می دهد که یاهو تصمیم گرفته است که همه کارمندان خود را ملزم به کار در دفتر یاهو کند.

بنابراین برای همه آن صدها کارمندی که در خانه کار می‌کنند، یا شروع می‌کنید به اینکه چگونه هر روز به سر کار خواهید رسید یا شغل جدیدی پیدا می‌کنید.

یادداشت داخلی توضیح می دهد که یاهو این تغییر را برای افزایش سرعت و کیفیت کار انجام می دهد. یاهو گفت که “زمانی که از خانه کار می کنیم، سرعت و کیفیت اغلب قربانی می شوند.” یاهو در ادامه توضیح می‌دهد که کار کردن در کنار کارمندان یاهو باعث ایجاد ارتباط و همکاری می‌شود که می‌تواند منجر به ایده‌های جدید، تصمیم‌گیری‌های بهتر و «انرژی و سروصدا» بیشتر از داخل دفاتر شود.

از ژوئن، هر کارمند یاهو که در خانه کار می‌کند، انتظار می‌رود که در محل کار کند.

در اینجا یادداشت ارسال شده توسط جکی رزس، رئیس یاهو HR است.

Yahos،

در چند ماه گذشته، ما تعدادی مزایا و ابزارهای عالی را معرفی کرده‌ایم تا بهره‌ورتر، کارآمدتر و سرگرم‌کننده‌تر شویم. با معرفی طرح‌هایی مانند FYI، Goals و PB&J، ما می‌خواهیم همه در فرهنگ ما مشارکت کنند و به حرکت مثبت کمک کنند. از سانی ویل تا سانتا مونیکا، بنگلور تا پکن – فکر می‌کنم همه ما می‌توانیم انرژی و هیاهوی دفاترمان را احساس کنیم.

برای تبدیل شدن به بهترین مکان برای کار، ارتباط و همکاری مهم خواهد بود، بنابراین باید در کنار هم کار کنیم. به همین دلیل بسیار مهم است که همه ما در دفاتر خود حضور داشته باشیم. برخی از بهترین تصمیمات و بینش ها از بحث های راهرو و کافه تریا، ملاقات با افراد جدید و جلسات بداهه تیم می آید. سرعت و کیفیت اغلب زمانی که از خانه کار می کنیم قربانی می شود. ما باید یک یاهو باشیم، و این با هم بودن فیزیکی شروع می شود.

از ماه ژوئن، ما از همه کارمندانی که ترتیبات کار از خانه را دارند می‌خواهیم در یاهو کار کنند! دفاتر اگر این بر شما تأثیر می گذارد، مدیریت شما قبلاً با مراحل بعدی در تماس بوده است. و برای بقیه ما که گهگاه مجبوریم به خاطر کاربلد در خانه بمانیم، لطفاً بهترین قضاوت خود را در روحیه همکاری به کار ببرید. یاهو بودن فقط به شغل روزمره شما مربوط نمی شود، بلکه در مورد تعاملات و تجربیاتی است که فقط در دفاتر ما امکان پذیر است.

با تشکر از همه شما، ما قبلاً به عنوان یک شرکت پیشرفت قابل توجهی داشته ایم – و بهترین ها هنوز در راه است.

جکی


درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *