اعلانیه
اعلانیه

چگونه بر چالش خرید قدیمی بازاریابی غلبه کنیم

marketing buy-in ss 1920 همه ما آنجا بوده ایم. ما ایده بزرگ را داریم. ما مطمئن هستیم که اگر آن را ایجاد کرده و راه اندازی کنیم، این کمپین بازاریابی می تواند تفاوت بزرگی برای شرکت ایجاد کند. ما تحقیقات را انجام داده‌ایم، مشخصات را ساخته‌ایم، و بقیه تیم بازاریابی را آماده کرده‌ایم تا آن را امتحان کنند. مطمئناً کار آسانی نیست.

اما سپس بقیه شرکت در مورد آن می شنوند. ابروها بالا می روند. صلیب بازوها. مردم نگران می شوند و – BAM – خداحافظ، خداحافظ ایده بزرگ.

این خیلی اوقات اتفاق می‌افتد، به‌ویژه برای آن دسته از بازاریابان که سعی در تغییر اوضاع دارند. هر چه موجی که امید به ایجاد آن دارید بزرگتر باشد، تنظیم دقیق مهارت های خود برای ایجاد خرید بین شرکتی بسیار مهم تر است. اما، سخت است. سال‌هاست که با این موضوع مبارزه کرده‌ام. چگونه می توانم رهبری آن تیم را به دست بیاورم؟ چگونه چشم انداز را بفروشم؟ چگونه می توانم منابعی را برای مشاهده به ثمر رسیدن آن به دست بیاورم؟

چیزهای سخت، مطمئنا. اما کارهایی وجود دارد که می توانید انجام دهید. راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید خرید اولیه را زودتر شروع کنید و تیم‌های دیگر را قبل از اینکه حتی به حمایت آن‌ها نیاز داشته باشید، وارد بازاریابی کنید. بیایید برخی از موارد بزرگ را پوشش دهیم!

اغلب ملاقات کنید — خارج از جلسه

بگو چی؟ جلسات برای کار است. جلسه خارج از یک جلسه برنامه ریزی شده می تواند کمک زیادی به ایجاد احترام بین شما و سایر تیم ها کند. کنار میز آن‌ها بنشینید و از آن‌ها بخواهید ناهار بخورند، قدم بزنید و ببینید آیا می‌توانید آن‌ها را برای قهوه بگیرید. هرگز ارزش راه رفتن با یک نفر و دعوت از او به چت را به خاطر چت دست کم نگیرید.

این نشان دهنده سطح متفاوتی از احترام نسبت به آنچه در جلسات نشان داده می شود، زمانی که شما در مورد اهداف کاری متقابل صحبت می کنید. این نشان‌دهنده سرمایه‌گذاری شخصی است، و زمانی که سعی می‌کنید حمایت داخلی را تقویت کنید، بسیار پیشرفت می‌کند.

یک منبع باشید

منظورم این است به تمام معنا. هنگامی که تیم های دیگر به کمک بیشتری نیاز دارند، هر زمانی که می توانید وارد شوید. بازاریابان به دلیل توانایی ما در ویرایش کپی، ارائه بازخورد، طراحی سریع و حمایت از ما شناخته شده اند. از همه این مهارت ها نه تنها برای شرکت های خود بلکه برای تیم های داخل آن شرکت ها استفاده کنید. پیشنهاد خواندن از طریق ایمیل برای فروش. پیشنهاد دادن بازخورد در مورد آگهی های شغلی. اگر دیدید که یک مقاله عالی از طریق شبکه های اجتماعی ارائه شده است که ممکن است برای آنها مفید یا مرتبط باشد، آن را ارسال کنید.

حفظ نیازهای تیم های همسایه خود در جلو و مرکز راه بسیار خوبی برای گسترش آن شاخه زیتون است. وقتی زمان نیاز به منابع برای یک ابتکار بازاریابی فرا می رسد، از آنچه ارائه می شود شگفت زده خواهید شد.

همپوشانی را در کانون توجه قرار دهید

یکی از بزرگ‌ترین کارهایی که می‌توانید برای تشویق دیگران به بازاریابی انجام دهید این است که نشان دهید چقدر برای اهداف تیمشان ارزش دارد. همپوشانی در اهداف کسب و کار چیست؟ این چه می گوید – جزر و مد بالا همه قایق ها را بلند می کند! بنابراین نشان دهید که چگونه بازاریابی می تواند به افزایش جزر و مد برای تیم های دیگر در شرکت شما کمک کند.

برخی از مثال‌های عالی کمک به تیم محصول برای جمع‌آوری بازخورد با کمک به ایجاد و ترویج نظرسنجی مشتری است. شما همچنین می توانید با استفاده از تلاش های اجتماعی خود برای ترویج مطالب آموزشی و واکنش به نیازهای مشتری به تیم خدمات مشتری کمک کنید. در مورد اشتراک‌گذاری یک چشم‌انداز رقابتی با تیم‌های فروش و توسعه کسب‌وکارتان چطور می‌توانید فرصت‌های مشارکت را بهتر دنبال کنند؟

در مورد استفاده از بازاریابی برای رسیدن به اهداف تیم دیگر، آسمان محدودیت است. ابتدا باید همپوشانی را مورد توجه قرار دهید و سپس راه‌هایی را برای همکاری با یکدیگر برای رسیدن به آن اهداف بررسی کنید.

صداقت راه طولانی را طی می کند

برای کسانی از شما که همه موارد بالا را امتحان کرده‌اید و به نظر نمی‌رسد شما را به جایی برساند، من متوجه شدم که یک گفتگوی صادقانه در مورد فقدان خرید بسیار مفید است. بسیاری از ما با رهبری یک تیم روبرو شده ایم که به سادگی آنچه را که می خواهیم انجام دهیم به دست نمی آورد. من مطمئن هستم که همان رهبر تیم نیز همین احساس را در مورد شما دارد. پس بنشینید و در مورد آن صحبت کنید.

من یک سوال صادقانه پیدا می کنم که همیشه کمک می کند: “برای حمایت از یکدیگر چه کاری می توانیم بهتر انجام دهیم؟” در مورد موفقیت شرکت، نه به طور خاص تیم آنها یا شما، صحبت کنید. آن را در مورد خیر بزرگ تری که از همکاری بهتر با یکدیگر حاصل می شود، بسازید و از آنجا شروع کنید. صداقت در مورد این چالش ها واقعا بهترین سیاست است.

از آنها برای حمایتشان تشکر کنید

بسیار بدیهی به نظر می رسد، اما تقریباً همیشه نادیده گرفته می شود. به آنها ایمیل بزنید و از آنها برای حمایت از شما در آن جلسه یا جلوی تیم تشکر کنید. حتی بهتر از آن، در مقابل تیم رهبری از آنها تشکر کنید و به طور خاص بگویید که چگونه به حرکت سوزن کمک کردند. من می‌دانم که ما مشغول هستیم، اما اگر چیزی وجود داشته باشد که باعث افزایش خرید شود، در حال حاضر قدردانی می‌کنیم. بنابراین، به طور واقعی و اغلب متشکریم.

به طور خلاصه

خرید کردن سخت است. بازاریابی عالی به منابع زیادی نیاز دارد – طراحی، توسعه، جمع‌آوری داده‌ها، پشتیبانی، و غیره. برای اجرای کمپین‌های بازاریابی بزرگ و جسورانه‌ای که امیدواریم ایجاد کنیم، به کمک نیاز داریم. هیچ تیم بازاریابی نمی تواند عدالت را در یک شرکت در خلاء انجام دهد. مشاهده این روابط در حال حاضر به تدریج در ادامه راه باز خواهد گشت.

سپس همه ما در یک قایق شاد بزرگ در جزر و مد شناور خواهیم بود… یا چیزی شبیه به آن.

نکته ای برای خرید بین بخش برای بازاریابی دارید؟ بیایید آن را در نظرات زیر بشنویم!


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

جوانا لرد مدیر بازاریابی ClassPass، بزرگترین بازار تناسب اندام در جهان است. قبل از آن او معاون بازاریابی در Porch بود، یک بازار مصرف کننده پیشرو که مالکان خانه و متخصصان خانه را به هم متصل می کند. قبل از آن، او به عنوان مدیر ارشد بازاریابی در BigDoor، ارائه‌دهنده نرم‌افزار وفاداری و معاون بازاریابی رشد در Moz (سئوموز قبلی)، یک نرم‌افزار تحلیلی ورودی پیشرو، خدمت می‌کرد. او در بازاریابی برند، مدل‌های کسب، تاکتیک‌های تعامل و بازاریابی حفظ که باعث رشد کسب‌وکار می‌شود، متخصص است. لرد یک سخنران کلیدی جهانی در مورد آینده بازاریابی دیجیتال، یک مشاور فناوری، و همچنین یک مربی برای انواع انکوباتورهای فناوری از جمله Techstars، UpGlobal و Startup Weekend است.

لرد اخیراً از سیاتل، WA نقل مکان کرد، جایی که بازاریابی دیجیتال پیشرفته را در دانشگاه واشنگتن تدریس کرد و به عنوان یک سیاتل 40 ساله زیر 40 سال شناخته شد. او اکنون در نیویورک زندگی می کند، جایی که خیلی قهوه می نوشد و با هر کسی که علاقه مند به بازاریابی است صحبت می کند. آی تی.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *