هفته تبلیغات، برترین گردهمایی سالانه رهبران بازاریابی و ارتباطات در جهان، برای نمایش سال ۲۰۱۳ خود به شهر نیویورک بازگشته است. ما مشتاقیم اعلام کنیم که امسال، ویرایشگر انجمن ما، لورن لیتوینکا (@beebow)، در این زمینه حضور خواهد داشت و در جلسات مختلفی شرکت خواهد کرد تا برای Marketing Land پوشش دهد.
“هفته ترکیبی از سمینارهای رهبری فکری است که شامل بهترین، درخشانترین و جذابترین رویدادهای ویژه صنعت که حوزههای انتخابیه هدف را بهوجود میآورد، میگوید AdvertisingWeek.com. رویداد امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست و دارای برنامه 4 روزه پر اکشن و فهرستی پر ستاره است. برندهایی که انتظار می رود شرکت کنند و سخنرانی کنند عبارتند از NFL، Forbes، Conde Nast، Bloomberg Businessweek و ده ها مورد دیگر.
در زیر دستور کار جلساتی است که در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در آن شرکت خواهیم کرد. حتماً در اینجا در MarTech.org برای خلاصه کامل و پوشش رویداد دوباره بررسی کنید. فراموش نکنید که هشتگ هفته تبلیغات، #AWX، را برای توئیتهای زنده از سوی جمعیت دنبال کنید.
سه شنبه، 24 سپتامبر 2013
- 11:00 صبح – آمازون: نوآوری در تقاطع تجارت الکترونیک و تبلیغات
- 12:00 بعد از ظهر – رقص در منطقه پایانی: چگونه سوپر باول و سایر رویدادهای زنده برای بازاریابان، طرفداران و رسانهها امتیاز زیادی کسب میکنند
- 2:00 بعدازظهر – جذاب تر کردن کمپین های چند صفحه ای یا بازاریابی برای همیشه تغییر خواهد کرد
- 3:00 بعد از ظهر – فناوری، بازاریابان و مشتریان: 10 سال آینده
- 4:00 بعد از ظهر – سیتی بایک: ارز سخاوتمندی برند
چهارشنبه، 25 سپتامبر 2013
- 8:15 صبح – نمایشگاه فناوری و قهوه شبکه
- 9:00 صبح – داستان سرایان دیجیتال جدید
- 10:30 صبح – نمایشگاه فناوری و قهوه شبکه
- 11:00 صبح – دومین اسکرین در حال اختراع مجدد تبلیغات تلویزیونی هستند
- 1:00 بعد از ظهر – پشت صحنه: موفقیت برند در فیس بوک
- 3:00 بعد از ظهر – چگونه میسی در حال اختراع مجدد خرده فروشی است
- 4:00 بعدازظهر – سومین معیار: تعریف مجدد موفقیت فراتر از دوشنبه و قدرت
امیدوارم شما را آنجا ببینم! (و اگر اول ما را دیدید، حتما سلام کنید!)