اعلانیه
اعلانیه

چرا استراتژی سئو مبتنی بر محتوا شما در نهایت شکست خواهد خورد؟

یک مشترک کابلی معمولی به چند کانال دسترسی دارد؟ صدها؟ هزاران؟

و آنها واقعاً چند تا از آن کانال ها را تماشا می کنند – شاید 10 یا 20؟

در چند سال گذشته، بیشتر بهینه‌سازهای موتور جستجو (SEO) تاکتیک‌های قدیمی سئوی خود را با استراتژی مدرن‌تر و متمرکز بر محتوا معامله کرده‌اند. این عالی است، اما اشتباه نکنید – محتوا، حتی محتوای واقعاً خوب، در نهایت به دلیل برجسته نشدن، در رتبه‌بندی ارگانیک شکست خواهد خورد.

مصرف‌کنندگان فقط می‌توانند محتوای زیادی در یک روز مصرف کنند. کیفیت محتوای آنلاین آنقدر پایین بود که هر برندی که به طور مداوم ویدیوهای باکیفیت، اینفوگرافیک های جذاب و صفحات وب مفید ایجاد می کرد، به طور طبیعی می توانست لینک ها، فالوورها و حتی پوشش رسانه ای را جذب کند. اما اکنون که محتوای با کیفیت در حال تبدیل شدن به یک هنجار است، روند بازاریابی آنلاین بزرگ بعدی که باید از آن پیروی کرد چیست؟

پاسخ: تجارب.

Want An R8

#WantAnR8

سه سال پیش، تیم رسانه‌های اجتماعی آئودی در M80 مداوم یک هشتگ عجیب و غریب جدید می‌دیدند. ، #WantAnR8، در Twitter ظاهر می شود.

این کار با زنان منطقه D.C شروع شد که تقریباً روزانه #WantAnR8 را توییت می کردند. به دلیل گستردگی اجتماعی او، دیگران شروع به استفاده از هشتگ کردند، از جمله لژیون علاقه مندان به آئودی.

تیم اجتماعی ویروس‌پذیری را از نزدیک زیر نظر گرفت و متوجه شد که فرصتی دارد. اندکی پس از آن، تیم بازاریابی آئودی این برنامه ها را تایید کرد و تصمیم گرفت او را با ماشین غافلگیر کند تا آن روز رانندگی کند!

با حضور یک گروه دوربین، تیم اجتماعی لحظات شگفت‌انگیز و لذت‌بخشی را ثبت کرد که محتوای فوق‌العاده‌ای را در اختیار کل تیم بازاریابی و تبلیغات قرار داد.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=XH4HG8QdK3M[/youtube]

امروز، آئودی این کمپین را برای سومین سال متوالی تکرار می کند. چرا این کار را نمی کنند؟ هزاران ویدئو، صدها هزار ویدئو تولید کرده است =”https://twitter.com/search?q=%23wantanr8&src=typd” target=”_blank” rel=”noopener”>توییت‌ها، و ده‌ها میلیون بار نمایش برای هزینه «درایوهای آزمایشی طولانی‌تر» و چند گروه فیلمبرداری.

این یک مطالعه موردی شگفت‌انگیز برای ایجاد محتوا و اجتماعی است، اما در ابتدا این هدف نبود. این کار با یک میل ساده برای ایجاد یک تجربه فوق‌العاده برای یک نفر شروع شد – و خروجی طبیعی یک تجربه عالی محتوای قدرتمند و ذکرهای اجتماعی معتبر است. در این مورد، آئودی این تاکتیک را گسترش داد تا بسیاری از «درایوهای غافلگیرکننده» را شامل شود.

من پیشنهاد نمی کنم که از تجربیات به عنوان یک تاکتیک صرفاً برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا استفاده شود. بلکه، تجربیات عالی به خودی خود باعث ایجاد اعتماد و وابستگی می شود، که به نوبه خود به برندها این حق را می دهد که محتوای موجود خود را بالاتر از رقبای فاقد اعتماد و وابستگی قرار دهند.

بالاخره، رتبه‌بندی‌های ارگانیک همه چیز مربوط به ارتباط و اعتماد است. امروزه اعتماد با بک لینک، تعامل کاربر و اجتماعی (تا حدی) اندازه گیری می شود. در آینده، موتورهای جستجو در اندازه گیری این اعتماد حتی بهتر خواهند شد، که تعیین می کند چه کسی حق رتبه در بالای نتایج جستجوی من را کسب می کند. پس بیایید شروع کنیم به نحوه ایجاد این تجربیات از امروز!

چگونه یک نام تجاری تجربیات عالی ایجاد می کند؟

مانند «ویروسی شدن»، هیچ فرمولی وجود ندارد که تضمینی برای ایجاد تجربه‌های عالی در هر زمان باشد. با این حال، برخی از اصول وجود دارد که برندها می توانند برای بهبود شانس خود از آنها پیروی کنند.

1. شگفتی و لذت

ژل اصلاح لبه اخیرا یک کمپین با هدف کاهش برخی از ناراحتی های زندگی راه اندازی کرد. آنها توییتر را بررسی کردند تا ببینند مردم از چه چیزی شکایت می کنند و با پاسخ های خنده دار یا هدایای رایگان برای کمک به آنها پاسخ دادند.

به عنوان مثال، دیوید برکوویتز، یک آژانس خلاق CMO و وبلاگ نویس AdAge، درباره اینکه چقدر غلات برای صبحانه تمام شده است، توییت کرد.

ژل اصلاح لبه با موارد زیر پاسخ داد:

(این تصویری است که آنها پیوند داده اند:)

Edge Razor Cereal

2. مخاطب خود را بشناسید

زنجیره ماست منجمد نیویورک 16 Handles از Snapchat استفاده کرد تا از مشتریان بخواهد عکسی از خود در حال چشیدن طعم ماست مورد علاقه خود بگیرند. در پاسخ، 16 Handles یک کوپن با 16٪، 50٪ یا 100٪ تخفیف خریدشان را پس گرفتند.

در حالت واقعی اسنپ چت، کوپن در 10 ثانیه ناپدید شد، بنابراین مشتریان اگر می‌خواستند از پس‌انداز خود استفاده کنند، باید سریع عمل کنند و بیش از 1400 مشتری این کار را انجام دادند.

این نوع تبلیغات می‌توانست روی Twitter یا Foursquare نیز کار کند، اما 16 Handles می‌داند که بسیاری از مشتریان آنها نوجوانانی هستند که Snapchat را ترجیح می‌دهند. این بهترین پلتفرم برای دسترسی به آنها بود (ناگفته نماند، کوپن‌های ناپدید شده نیز کادر «سورپرایز و لذت» را در بالا علامت بزنید!

Sixteen Handles

3. اجازه دهید فناوری کمک مقیاس

همه نمی‌توانند روی مریخ راه بروند، اما این بدان معنا نیست که ما نمی‌توانیم آن را از طریق محتوای مجازی تجربه کنیم.

Mars

Playstation Mars

این تجربه مریخ همکاری بین ناسا و سونی برای Playstation Morpheus جدید سونی، یک دستگاه بازی واقعیت مجازی است.

دستگاه‌های واقعیت مجازی امسال و سال آینده آماده ورود به محیط اصلی بازی هستند، اما اشتباه نکنید – Morpheus فقط برای بازی نیست. این کانالی است برای کاوش و تجربه دنیای فیزیکی بدون خروج از خانه، و ممکن است بازاریابان پل باید تجربیات همه جانبه‌ای را برای مشتریان بیشتری در مقیاس به ارمغان بیاورند.

آینده سئو

محتوا عنصر سازنده یک استراتژی سئوی قوی است و باقی خواهد ماند، اما صرف داشتن محتوای عالی کافی نخواهد بود. برندها به زودی مبارزه برای حق ارائه محتوای خود را در مقابل مصرف کنندگان به صورت ارگانیک آغاز خواهند کرد. کسانی که امروز شروع به ایجاد اعتماد و علاقه مصرف کننده از طریق تجربیات لذت بخش می کنند، در موقعیت خوبی برای بهره مندی از پاداش های سئو فردا خواهند بود.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

دانیل کریستو مدیر نوآوری SEO در گروه M Catalyst است، یک رهبر فکری در ارگانیک، فضای پرداختی و اجتماعی دن از سال 2002 سئو را انجام می دهد. یک برنامه نویس و کارآفرین مشتاق، دان یکی از بنیانگذاران Triberr، یک پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *